Circa 75% dintre români cred că sunt multe reclame pe Internet. 28% sunt influenţaţi de mesajele lor

Aproape trei sferturi dintre români cred că sunt prea multe reclame în spaţiul virtual, iar 58% le consideră sâcâietoare, dar cu toate acestea 28% dintre cei chestionaţi spun că, deşi nu le deschid, sunt influenţaţi de mesajul transmis, potrivit unui studiu GfK.

Urmărește
326 afișări
Imaginea articolului Circa 75% dintre români cred că sunt multe reclame pe Internet. 28% sunt influenţaţi de mesajele lor

Circa 75% dintre români cred că sunt multe reclame pe Internet. 28% sunt influenţaţi de mesajele lor (Imagine: Ana Poenariu/Mediafax Foto)

"8 din 10 români cu acces la Internet, observă aceste reclame, chiar dacă nu dau click pe ele. (...) Cu toate acestea, un sfert dintre cei chestionaţi declară că le plac reclamele, iar 15% chiar au încredere în mesajele promovate prin intermediul lor", se arată în raportul GfK.

Companiile considerate cele mai potrivite să comunice online prin reclame de către mai bine de 70% dintre respondenţi provin din domenii precum turism şi vacanţe, divertisment, retail şi electronice şi electrocasnice.

La polul opus, produsele pentru bebeluşi, băuturile alcoolice şi nealcoolice, suplimentele nutritive, mâncarea şi accesoriile pentru animale de companie sau partidele politice se numără printre cele mai puţin potrivite pentru acest gen de promovare (cu procente de sub 30%).

Studiul a fost realizat online, pe un eşantion de 524 persoane utilizatoare de Internet din mediul urban, cu vârsta cuprinsă între 15 şi 54 ani.

Conținutul website-ului www.mediafax.ro este destinat exclusiv informării și uzului dumneavoastră personal. Este interzisă republicarea conținutului acestui site în lipsa unui acord din partea MEDIAFAX. Pentru a obține acest acord, vă rugăm să ne contactați la adresa vanzari@mediafax.ro.

 

Preluarea fără cost a materialelor de presă (text, foto si/sau video), purtătoare de drepturi de proprietate intelectuală, este aprobată de către www.mediafax.ro doar în limita a 250 de semne. Spaţiile şi URL-ul/hyperlink-ul nu sunt luate în considerare în numerotarea semnelor. Preluarea de informaţii poate fi făcută numai în acord cu termenii agreaţi şi menţionaţi aici