CNA şi-a dat acordul ca televiziunea Euforia TV să se transforme în Happy Channel

Consiliul Naţional al Audiovizualului (CNA) a aprobat, joi, solicitarea Antena TV Group de transformare a Euforia TV în Happy Channel, o televiziune dedicată femeilor, care va difuza seriale consacrate şi reality show-ul "Dreptul la fericire".

Urmărește
4219 afișări
Imaginea articolului CNA şi-a dat acordul ca televiziunea Euforia TV să se transforme în Happy Channel

CNA şi-a dat acordul ca televiziunea Euforia TV să se transforme în Happy Channel

Televiziunea Happy Channel îşi propune să atragă un alt public, să se distanţeze de formatul pe care l-a avut până acum, să realizeze emisiuni proprii, intrând într-un target general al întregi familii. Pilonul grilei va fi o producţie locală, reality show-ul "Dreptul la fericire", potrivit informaţiilor prezentate în şedinţa de joi a Consiliului Naţional al Audiovizualului (CNA).

În şedinţa CNA de joi, proiectul televiziunii Happy Channel a fost prezentat de Isabella Cârmu, channel manager al Antena 1, Ana Maria Niculae, director de programe, Simona Macovei, director de conţinut al programului "Dreptul la fericire", şi Nicu Damu, marketing manager.

Conform afirmaţiilor Isabellei Cârmu, channel manager al Antena 1, publicul ţintă principal al Happy Channel va fi "femeia, femeia-mamă". Acesta este motivul pentru care televiziunea Happy Channel va fi lansată de Ziua femeii, pe 8 martie.

"Dreptul la fericire" va fi un show-experiment social, care va încerca să prezinte experienţe de viaţă. Cinci persoane care au suferit traume şi sunt în procesul de vindecare vor veni în emisiune pentru a-şi spune povestea. Totodată, potrivit Simonei Macovei, acest program nu va fi în genul "Big Brother" şi nu va fi difuzat în direct.

"Deci va fi un fel de terapie de grup", a remarcat membrul CNA Dorina Rusu.

Pe de altă parte, Happy Channel va difuza un buletin cultural, o pastilă de zece minute cu evenimentele culturale ale zilei (premiere cinematografice, de teatru, operă, expoziţii etc). Emisiunea va fi realizată de Vlad Gherman şi Cristina Ciobănaşu şi difuză de luni până sâmbătă, de la 15:50 şi de la 17:50, sub motto-ul: "Pentru o viaţă fericită, consumă câte un eveniment cultural în fiecare zi".

De asemenea, Happy Channel va face investiţii mai mari în programe proprii, dar şi producţii europene, americane, potrivit Isabellei Cârmu.

Producţia proprie a televiziunii va fi de 27,8%, dar planul este să acesta crească de la an la an, a spus, la rândul său, Ana Maria Niculae.

Totodată, reprezentanţii Antena TV Group au spus că Happy Channel va fi una "fără tabloid" şi va încerca să prezinte partea frumoasă a lucrurilor, fără a tabloidiza.

"Aceleaşi declaraţii le-am auzit şi când aţi lansat Antena Stars", le-a spus, în schimb, membrul CNA Monica Gubernat reprezentanţilor Antena TV Group.

De cealaltă parte, Isabella Cârmu a spus: "Ne adresăm unei alte zone de public. Mergem spre zona de familie".

Totodată, ora 22:00, va fi dedicată la Happy Channel serialelor de comedie, precum "Friends", "Sex and the City" şi "Baby Daddy".

Printre producţiile care vor fi difuzate la Happy Channel se numără şi programul "Food Safari" şi seriale precum "Downton Abbey" şi "Dr. House".

Investiţia inţială în lansarea Happy Channel se ridică la două milioane de euro, iar pentru denumirea televiziunii există un contract de cesionare a mărcii între Antena TV Group şi Ruxandra Ion, aceasta din urmâ fiind consultant pe partea de conţinut al Happy Channel.

Conform planului financiar din proiectul Happy Channel depus la CNA, bugetul total de operare a televiziunii se ridică la 3,2 milioane de euro pe an (cheltuieli de producţie, marketing, cheltuieli salatiale - 2,3 milioane de euro; administrative - 800.000 de euro, amortizări echipamente - 100.000 de euro).

Totodată, televiziunea estimează venituri anuale de eproximativ 3 milioane de euro generate în proporţie de 75% de publicitate şi 25% din alte surse (teletext, teleshopping etc).

În aceeaşi şedinţa, CNA a aprobat şi modificarea acţionariatului Antena TV Group, care deţine Antena 1. Astfel, fiicele lui Dan Voiculescu, Camelia şi Corina, vor continua să fie principalii acţionari ai Antena TV Group SA şi îşi vor menţine numărul de acţiuni, respectiv: Camelia Voiculescu - 41,780095%, iar Corina Voiculescu - 37,457653%.

Totodată, alţi acţionari ai Antena TV Group care îşi menţin numărul de acţiuni sunt Mihai Lazăr (8,644884%) şi Fundaţia Dan Voiculescu pentru Dezvoltarea României (membru fondator şi preşedinte Dan Voiculescu) - 3,91666%. Un alt acţionar, Anca Raluca Gheorghe, îşi reduce uşor numărul de acţiuni, de la 3,750282% la 3,648649%. În schimb, un alt acţionar, societatea Grivco SA, îşi creşte uşor numărul de acţiuni, de la 4,450426% la 4,552059%.

De a semenea, CNA a decis joi, prelungirea cu nouă ani, a licenţei Antena Stars. Potrivit informaţiilor prezentate în şedinţa CNA, Antena Stars va difuza mai mult conţinut informativ (procentul programelot de informare creşte de la 9 la 20,50%).

Conținutul website-ului www.mediafax.ro este destinat exclusiv informării și uzului dumneavoastră personal. Este interzisă republicarea conținutului acestui site în lipsa unui acord din partea MEDIAFAX. Pentru a obține acest acord, vă rugăm să ne contactați la adresa vanzari@mediafax.ro.

 

Preluarea fără cost a materialelor de presă (text, foto si/sau video), purtătoare de drepturi de proprietate intelectuală, este aprobată de către www.mediafax.ro doar în limita a 250 de semne. Spaţiile şi URL-ul/hyperlink-ul nu sunt luate în considerare în numerotarea semnelor. Preluarea de informaţii poate fi făcută numai în acord cu termenii agreaţi şi menţionaţi aici