CNN îşi lansează un nou slogan, odată cu noua grilă de programe

CNN International introduce, odată cu noua grilă de programe, şi un nou slogan, "Go Beyond Borders", care îl înlocuieşte pe cel care a fost utilizat în ultimii opt ani, informează Mandmglobal.com.

Urmărește
140 afișări
Imaginea articolului CNN îşi lansează un nou slogan, odată cu noua grilă de programe

CNN îşi lansează un nou slogan, odată cu noua grilă de programe

Astfel, sloganul "Go Beyond Borders" ia locul celui vechi, "Be the First to Know", pe care postul de televiziune a început să îl folosească în martie 2001.

Sloganul va fi lansat împreună cu un nou logo, o nouă grafică şi o nouă temă muzicală.

Noua grilă de programe a CNN include până la şase ore de programe noi, pe care reţeaua le va transmite zilnic de la New York, Londra, Atlanta, Abu Dhabi şi Hong Kong. Noua grilă include opt emisiuni noi care vor fi lansate până la sfârşitul acestui an.

Noile emisiuni, care au în centru un show live, realizat de jurnalista Christiane Amanpour, aduc la un loc unele dintre cele mai cunoscute talente ale postului TV din Marea Britanie, Statele Unite, Australia, Irlanda şi Orientul Mijlociu.

"Audienţele vor inteligenţă reală, o diversitate de opinii şi transparenţă adevărată", a declarat Tony Maddox, vicepreşedinte executiv şi Managing Director al CNN International.

"CNN merge dincolo de limite în fiecare zi, ducându-şi telespectatorii dincolo de titluri prin produse inteligente, diverse şi transparente care îi conectează cu poveştile din întreaga lume. Telespectatorii noştri merg dincolo de limite în fiecare zi, căutând ştiri inteligente pe o multitudine de platforme, iar noul nostru slogan va vorbi direct aspiraţiilor publicului", a adăugat el.

Conținutul website-ului www.mediafax.ro este destinat exclusiv informării și uzului dumneavoastră personal. Este interzisă republicarea conținutului acestui site în lipsa unui acord din partea MEDIAFAX. Pentru a obține acest acord, vă rugăm să ne contactați la adresa vanzari@mediafax.ro.

 

Preluarea fără cost a materialelor de presă (text, foto si/sau video), purtătoare de drepturi de proprietate intelectuală, este aprobată de către www.mediafax.ro doar în limita a 250 de semne. Spaţiile şi URL-ul/hyperlink-ul nu sunt luate în considerare în numerotarea semnelor. Preluarea de informaţii poate fi făcută numai în acord cu termenii agreaţi şi menţionaţi aici