Comedia „Candidatul perfect" strânge peste 115.000 de voturi în cinema

Comedia „Candidatul perfect" a reuşit să aducă în cinematografele din România 115.939 de spectatori, în mai puţin de două săptămâni de la lansare. Filmul, semnat de producătorii „Teambuilding", se adresează publicului corporatist şi este considerat una dintre cele mai relevante producţii de comedie ale anului. Cu glume captivante şi izbitor de asemănătoare despre societate, filmul reuşeşte să redea momente din actuala campanie politică. „Candidatul perfect" a atras atenţia atât publicului larg, cât şi mediului politic, generând certuri aprinse în online, unde oamenii încearcă să descifreze pe cine anume dintre candidaţii reali parodiaza filmul.

Urmărește
368 afișări
Imaginea articolului Comedia „Candidatul perfect" strânge peste 115.000 de voturi în cinema

Comedia „Candidatul perfect" strânge peste 115.000 de voturi în cinema

Scenariul şi regizorul filmului, Alex Coteţ, reuşeşte să aducă înapoi acelaşi stil de umor pe placul corporatiştilor, exact cum a făcut în „Teambuilding". Regizorul debutant a declarat că multe dintre scenele gândite cu mai bine de un an în urmă au ajuns sa prevestească întâmplări din ultimele luni, oferind filmului o notă de actualitate greu de egalat:

"Candidatul Perfect" e o satiră socială, în primul rând, cu acelaşi stil de umor ca Teambuilding. Am vrut să facem o comedie despre viaţa de zi cu zi, despre problemele mici, cu vecinii de bloc, pe care nu le putem rezolva fiindcă suntem prea ocupaţi să plângem de milă "ţărişoarei noastre", deşi nu încercăm să o schimbăm cu nimic. Faptul că sunt ridiculizaţi şi politicienii este normal, fiindcă aşa cere povestea. Dar la bază, filmul e despre "vărul ăla" sau "vecinul ăla" din viaţa fiecăruia, care crede ca le ştie pe toate şi dacă ar fi el preşedinte de mâine ar curge lapte şi miere." Spune Alex Coteţ, regizor şi scenarist

Filmul aduce în prim-plan povestea lui Costică Frântu (interpretat de Nicu Banea), fiul unui administrator de bloc, care în dorinţa de a-şi recupera locul de parcare de la un vecin, ajunge să candideze la prezidenţiale! Cu un fir epic plin de ironie şi aluzii la realităţile româneşti, filmul devine o oglindă comică a societăţii şi ridică întrebări profunde despre  alegeri şi promisiuni.

La ieşirea din sala de cinema, umoristul şi reprezentantul brandului " Divertis", Toni Grecu „Este un film care pare la început o comedie uşoară, dar de fapt nu e aşa. Pleci din sală cu nişte gânduri destul de serioase, pentru că filmul spune nişte adevăruri care dor. L-aş vota pe Siminel pentru că are o imagine foarte bună! Iar scena mea preferată a fost cea legată de corupţie, în care se stabileau limitele de la care trebuie pedepsită corupţia şi momentul în care candidatul Frântu a promis salarii pentru elevi. Asta mi se pare cea mai bună idee posibilă ca să câştigi un public care nu votează."

Sloganurile satirice ale celor doi contracandidaţi din film, Siminel Roşianu (Matei Dima) şi Costică Frântu (Nicu Banea), au făcut şi ele mare vâlvă! Mesajele au avut un impact imens, generând milioane de like-uri şi mii de distribuiri online. Cele mai populare au fost de departe: „Am furat, dar am şi făcut!" şi „Toţi vă fură şi vă mint, eu doar vă mint!" sau.. " Inchid ochii la şpagă". Acestea au stârnit hohote de râs, dar şi reflecţii asupra societăţii actuale. În urma reacţiilor publicului s-au sesizat şi oamenii din media.

Comedie în cinematografe, comedie şi pe stradă. "Candidatul perfect" îi bulversează pe alegător

„Seamănă mult cu situaţia reală din România. Eu sunt un om care iubeşte foarte mult politica şi, pentru mine, politica este foarte mult pentru oameni. Şi îmi doresc cumva ca prin voi, ca prin noi, ca prin generaţiile noastre să schimbăm această meteahnă. Pentru mine e de râs, dacă nu ar fi de plâns. Noi, cei care înţelegem clar parodia şi satira, putem trata cumva... nu doar cu umor. Dacă vreţi să vedeţi aşa, într-o abordare smart, situaţia politică la zi, daţi-i o şansă!" Mărturiseşte realizatoarea TV, Denise Rifai

„Candidatul perfect" a avut lansarea oficială pe 22 octombrie 2024 şi continuă să fie difuzat în toate cinematografele din ţară. Filmul face parte din portofoliul Vidra Productions, recunoscută drept fabrică de blockbustere româneşti. De-a lungul ultimilor cinci ani, compania Vidra Productions a lansat filme precum: "Teambuilding", "Tati part-time" sau " Buzz House".

 

Pentru cele mai importante ştiri ale zilei, transmise în timp real şi prezentate echidistant, daţi LIKE paginii noastre de Facebook!

Urmărește Mediafax pe Instagram ca să vezi imagini spectaculoase și povești din toată lumea!

Conținutul website-ului www.mediafax.ro este destinat exclusiv informării și uzului dumneavoastră personal. Este interzisă republicarea conținutului acestui site în lipsa unui acord din partea MEDIAFAX. Pentru a obține acest acord, vă rugăm să ne contactați la adresa vanzari@mediafax.ro.

 

Preluarea fără cost a materialelor de presă (text, foto si/sau video), purtătoare de drepturi de proprietate intelectuală, este aprobată de către www.mediafax.ro doar în limita a 250 de semne. Spaţiile şi URL-ul/hyperlink-ul nu sunt luate în considerare în numerotarea semnelor. Preluarea de informaţii poate fi făcută numai în acord cu termenii agreaţi şi menţionaţi aici