Confesiunile unor foşti angajaţi de la Facebook: Cum e să lucrezi, de fapt, pentru Zuckerberg

Cea mai mare reţea de socializare din lume urmează să fie listată la bursă în acest an. Oferta publică pe care Facebook ar putea-o atrage se ridică la 100 de miliarde de dolari. Responsabil de acest succes este nimeni altul decât co-fondatorul său, Mark Zuckerberg (27 de ani).

Urmărește
1333 afișări
Imaginea articolului Confesiunile unor foşti angajaţi de la Facebook: Cum e să lucrezi, de fapt, pentru Zuckerberg

Mark Zuckerberg (Imagine: Mediafax Foto/AFP)

Ce înseamnă însa, să lucrezi cu unul dintre cei mai în vogă antreprenori din lume? Doi foşti angajaţi ai reţelei sale au făcut câteva dezvăluiri pentru cei de la Business Insider. Iată ce au marturisit acestia.
Cum e să lucrezi pentru Zuckerberg
Cu toţii ştim cum a început nebunia The Social Network. Împreună cu nişte prieteni de la Harvard şi un amic de la Universitatea Stanford, Mark Zuckerberg a pus bazele celui mai de succes start-up de astăzi, într-o camera de cămin. Lucrurile se întamplau în 2004. Opt ani mai târziu, peste 800 de milioane de internauţi devin membri ai companiei sale.
Facebook a ajuns un magnet pentru inginerii IT şi pasionaţii de tehnologie, datorită inovaţiei şi flexibilităţii în rândul angajaţilor, concept pe care reţeaua îl promovează de ceva timp, asemenea altor branduri de genu` Google, Yahoo!, Apple etc.
Andrew Bosworth, fost angajat la Facebook, explică pe blogul său "ce înseamnă să lucrezi cu Zuck". Mark se aşteapta ca oamenii din echipa lui să fie deschişi la dezbateri, să nu fie sentimentali şi să experimenteze lucruri, notează Andrew. "Zuck pune presiune pe oameni", adaugă fostul angajat.

Citeşte mai multe despre cum este să munceşti pentru Facebook, pe www.incont.ro

Conținutul website-ului www.mediafax.ro este destinat exclusiv informării și uzului dumneavoastră personal. Este interzisă republicarea conținutului acestui site în lipsa unui acord din partea MEDIAFAX. Pentru a obține acest acord, vă rugăm să ne contactați la adresa vanzari@mediafax.ro.

 

Preluarea fără cost a materialelor de presă (text, foto si/sau video), purtătoare de drepturi de proprietate intelectuală, este aprobată de către www.mediafax.ro doar în limita a 250 de semne. Spaţiile şi URL-ul/hyperlink-ul nu sunt luate în considerare în numerotarea semnelor. Preluarea de informaţii poate fi făcută numai în acord cu termenii agreaţi şi menţionaţi aici