Decizia s-a luat în urma solicitării Ministerului Internelor şi Reformei Administrative prin Agenţia Naţională Împotriva Traficului de Persoane.
Campania "Fereşte-te de ocazii «PERFECTE» cu locuri de muncă «PERFECTE»", care a fost lansată joi, se va desfăşura în perioada iulie 2007- februarie 2008 şi are ca obiectiv informarea şi sensibilizarea populaţiei cu privire la riscurile asociate traficului de fiinţe umane. Tinţa campaniei o reprezintă în special tinerii şi adolescenţii care pleacă la muncă în străinătate sau sunt adepţi ai locurilor de muncă "perfecte", sub influenţa "poveştilor de succes" aduse de unii conaţionali din Occident.
Campania este finanţată de Agenţia Naţională Împotriva Traficului de Persoane, cu 9.000 de euro, sumă alocată pentru realizarea de materiale informative care vor fi distribuite mai ales în zonele în care există un risc crescut ca unele persoane să cadă victime traficanţilor.