"Cooking with Poo" a câştigat premiul Diagram pentru cel mai ciudat titlu de carte

Volumul "Cooking with Poo" a câştigat premiul Diagram pentru cel mai ciudat titlu de carte din 2011, distincţie decernată anual de revista britanică The Bookseller, potrivit bbc.co.uk.

Urmărește
97 afișări
Imaginea articolului "Cooking with Poo" a câştigat premiul Diagram pentru cel mai ciudat titlu de carte

"Cooking with Poo" a câştigat premiul Diagram pentru cel mai ciudat titlu de carte

Cartea "Cooking with Poo" ("Să gătim cu Poo") este scrisă de bucătarul-şef din Bangkok Saiyuud Diwong. Femeia este poreclită "Poo", cuvânt care în limba thailandeză înseamnă "crab", dar care în engleză este varianta pe care o folosesc de obicei copiii pentru "fecale".

Cartea sa a trebuit să facă faţă unei concurenţe acerbe, în lupta pentru această distincţie. Pe locul al doilea s-a clasat "Mr Andoh's Pennine Diary: Memoirs of a Japanese Chicken Sexer in 1935 Hebden Bridge" ("Jurnalul penian al domnului Andoh: Memoriile unui sortator după sex al puilor, din oraşul Hebden Bridge al anilor 1935"), de Stephen Curry şi Takayoshi Andoh, iar pe locul al treilea, "The Great Singapore Penis Panic and the Future of American Mass Hysteria" ("Marea panică a penisului în Singapore şi viitorul isteriei în masă în Statele Unite ale Americii") de Scott D. Mendelson.

Poo a vândut 6.000 de exemplare din cartea sa, iar cursurile de gătit pe care le ţine sunt asaltate de fani. "Mulţumesc tuturor. Mă bucur că am o poreclă atât de amuzantă. Asta mă ajută în afaceri", a spus Saiyuud Diwong.

Pe lista scurtă de anul acesta s-au mai numărat titluri precum "Estonian Sock Patterns All Around the World" ("Tipare de şosete estoniene în toată lumea") şi "The Mushroom in Christian Art" ("Ciupercile în arta creştină").

Câştigătorul de anul trecut a fost Michael Young, cu "Managing a Dental Practice the Genghis Khan Way" ("Cum să faci afaceri ca dentist în stilul lui Ginghis Han").

Volumul câştigător este desemnat prin votul publicului, pe site-ul publicaţiei The Bookseller.

Conținutul website-ului www.mediafax.ro este destinat exclusiv informării și uzului dumneavoastră personal. Este interzisă republicarea conținutului acestui site în lipsa unui acord din partea MEDIAFAX. Pentru a obține acest acord, vă rugăm să ne contactați la adresa vanzari@mediafax.ro.

 

Preluarea fără cost a materialelor de presă (text, foto si/sau video), purtătoare de drepturi de proprietate intelectuală, este aprobată de către www.mediafax.ro doar în limita a 250 de semne. Spaţiile şi URL-ul/hyperlink-ul nu sunt luate în considerare în numerotarea semnelor. Preluarea de informaţii poate fi făcută numai în acord cu termenii agreaţi şi menţionaţi aici