Cele mai importante cuvinte din online, de vânzare

Publicat: 09 02. 2009, 16:04
Actualizat: 06 11. 2012, 09:13

Nikola Raykov este scriitor, producător de film şi web designer. Pentru a aduna fondurile necesare realizării primului său film, "Enter", el vinde advertiserilor cuvinte populare în mediul online.

Artistul bulgar a realizat o listă care cuprinde "cele mai importante 1.000 cuvinte de pe web", pe care le vinde advertiserilor prin intermediul unui site inovativ – 1000wordsforsale.com -, lansat în urmă cu o săptămână.

Conceptul proiectului porneşte de la premisa că, online, cele mai importante cuvinte sunt acelea pe care internauţii le caută cel mai des şi, în consecinţă, cele pentru care advertiserii ar trebui să fie dispuşi să plătească.

Site-ul prezintă aceste cuvinte într-o manieră interactivă, prin intermediul unor holograme 3D.

Preţul unui cuvânt este de 100 de dolari, urmând ca advertiserul posesor să fie asociat timp de zece ani acestui cuvânt pe site. Printre companiile bulgare care au achiziţionat deja cuvinte se numără cluburi de noapte, portaluri imobiliare şi producători de echipamente industriale.

Nikola Raykov este un autor publicat de nuvele, care a regizat până în prezent câteva reclame, dar şi o serie de documentare.

Scenariul său premiat se numeşte "Enter" şi spune povestea unui tânăr care se trezeşte într-un labirint, suferind de amnezie, şi este nevoit să găsească calea către ieşire jucând după regulile unei lumi răsturnate.