- Home
- Cultură-Media
- CANNES, (11.05.2010, 16:41)
- Home
- Politic
- Economic
- Social
- Externe
- Sănătate
- Sport
- Life-Inedit
- Meteo
- Healthcare Trends
- Economia digitală
- Angajat în România
- Ieși pe plus
- Video
Covorul roşu de la Cannes, o afacere profitabilă în culisele celei de-a şaptea arte
Simbol al luxului şi strălucirii, covorul roşu de la Cannes a devenit o veritabilă industrie, pe care se înfruntă case de modă, bijutieri celebri şi bugete de marketing considerabile.
Urmărește
20 afișări
Covorul roşu de la Cannes, o afacere profitabilă în culisele celei de-a şaptea arte (Imagine: Mediafax Foto/AFP)
În ultimii ani, atât în Statele Unite ale Americii, cât şi în Europa au apărut reviste, site-uri, bloguri şi posturi de televiziune dedicate covorului roşu de la Cannes, oferind astfel mărcilor de lux un "teren" publicitar de neegalat.
Actriţele sunt extrem de curtate în această perioadă, brandurile de lux propunându-le rochii, bijuterii, accesorii şi remuneraţii, ale căror sume, ţinute în secret, au crescut tot mai mult.
"Pentru marile case este o obligaţie, iar pentru casele mai mici, care nu au avut mijloacele de a cumpăra pagini de publicitate în reviste, este o comunicare gratuită extraordinară", a declarat stilistul Maxime Simoëns, aflat la conducerea casei de modă care-i poartă numele. "Trebuie, însă, să stabilim relaţii de prietenie cu starul care ne poartă hainele, deoarece suntem în concurenţă cu marile case, iar acestea plătesc", a adăugat acesta.
ULTIMELE ȘTIRI
-
Marcel Ciolacu rămâne Premierul României
-
Audieri pe bandă rulantă în Parlament ale noilor miniştri/ Propunerea PSD pentru Ministerul Justiţiei a fost aprobată de parlamentari/ Sorin Grindeanu, avizat favorabil la Ministerul Transporturilor/ Tanczos Barna a fost audiat la Parlament şi a fost avizat favorabil pentru Ministerul Finaţelor
-
Tanczos Barna a fost audiat la Parlament. Viitorul ministru de Finanţe, avizat favorabil
-
Sorin Grindeanu, avizat favorabil la Ministerul Transporturilor
Pe cei câţiva metri de covor derulat în faţa Palais des Festivals de la Cannes, aşa cum se întâmplă la gala Oscarurilor de la Hollywood - evenimentele cinematografice cele mai mediatizate de pe planetă -, "toată lumea este de vânzare", a declarat Olivier Nicklaus în documentarul "Red Carpet", difuzat în luna februarie de Canal +.
Potrivit acestuia, la Festivalul de la Cannes din 2009, două membre ale juriului au primit 90.000 de euro fiecare pentru a purta rochii ale casei Armani la gala de deschidere a festivalului. Potrivit documentarului său, la gala premiilor Oscar din 2009, anumite "contracte" ar fi ajuns chiar la suma de 250.000 de dolari.
Astfel, marile case, care dispun de bugete de marketing colosale şi care vin la Cannes cu echipe şi cu vestiare întregi, nu ezită să "închirieze" trupurile actriţelor pe post de spaţii publicitare. Publicul are tendinţa de a se identifica cu celebrităţile, iar acestea vor purta haine de marcă, prezentate în lumea întreagă de mass-media.
În timpul festivalului, serviciile de marketing ale acestor branduri celebre "inundă" pur şi simplu e-mail-urile jurnaliştilor, indicându-le, în fiecare oră, numele starurilor pe care le-au îmbrăcat la Cannes, sperând, totodată, ca numele firmei lor să fie citat în cât mai multe publicaţii. Un nume de care publicul îşi va aminti în momentul în care va cumpăra un parfum, o poşetă sau o pereche de ochelari de soare.
În timpul defilării pe covorul roşu, la petrecerile la care participă şi chiar la galele de caritate, actriţele pronunţă adeseori în faţa camerelor de filmat şi a microfoanelor numele mărcilor care au creat hainele pe care le poartă.
În plus, în timp ce pozează pentru sutele de fotografi din faţa covorului roşu, când orice secundă este extrem de preţioasă, coafura şi gesturile actriţelor sunt adeseori calculate, pentru a prezenta cerceii cu diamante, pantofii şi alte accesorii.
În aceeaşi zi, aceste ţinute vor fi pe larg comentate pe bloguri şi în reviste, care vor aduce adevărate elogii celor mai elegante dintre staruri şi vor critica fără reţineri pe cele mai puţin inspirate, instaurând astfel o veritabilă "dictatură a conformismului".
Cele mai puternice dintre branduri îşi asigură serviciile unor vedete pe durata unui an întreg, prin intermediul unui contract de publicitate, făcând din ele "imaginea" lor oficială.
Citește pe alephnews.ro: Ciprian Șerban, de la PSD, este șeful Camerei Deputaților. Ilie Bolojan, de la PNL, a fost votat Președinte al Senatului
Citește pe www.zf.ro: S-a terminat cu sunatul după doctori, vânatul de programări şi aşteptatul. 2025 va fi anul revoluţiei tehnologice şi în sănătate. Ce vor putea face pacienţii în viitorul apropiat. VIDEO
Citește pe www.zf.ro: Cum poate România să ajungă o forţă în regiune şi să lase în urmă toţi vecinii
Conținutul website-ului www.mediafax.ro este destinat exclusiv informării și uzului dumneavoastră personal. Este interzisă republicarea conținutului acestui site în lipsa unui acord din partea MEDIAFAX. Pentru a obține acest acord, vă rugăm să ne contactați la adresa vanzari@mediafax.ro.
S-a terminat cu sunatul după doctori, vânatul de programări şi aşteptatul. 2025 va fi anul revoluţiei tehnologice şi în sănătate. Ce vor putea face pacienţii în viitorul apropiat. VIDEO
Warren Buffett a spus cândva că o casă poate să fie un coşmar dacă ochii cumpărătorului sunt mai mari decât portofelul său. Totuşi, crede că investiţia sa de 31.500 de dolari este una dintre cele mai bune
Oficial Direcţia Informaţii Militare: este un grad de probabilitate scăzut pentru o confruntare Rusia – NATO
Un cântăreț celebru, iubit de români, este prins într-un scandal uriaș! Fiul secret face dezvăluiri scandaloase: ”Când m-am născut, mama avea 15 ani, iar el 22!”
CANCAN.RO
Ministrul Justiţiei: La sfârşitul lunii martie cred că SIIJ poate fi desfiinţată. "Această Secţie şi-a ratat rolul pe care l-ar fi putut avea"
ULTIMA ORǍ
vezi mai multe