Reclama care a câştigat două Grand Prix-uri la festivalul de la Cannes. România obţine pentru prima dată o astfel de distincţie – VIDEO

Publicat: 20 06. 2011, 23:41
Actualizat: 06 11. 2012, 22:50

Totodată, aceasta este prima dată când România obţine o astfel de distincţie la cea mai importantă competiţie de profil, potrivit adage.com.

McCann Erickson România a câştigat încă patru premii, două Gold Lion şi două Bronze Lion, potrivit paginii de Twitter a agenţiei.

Agenţia de publicitate McCann Erickson România a câştigat pentru campania „Noul Rom” Grand Prix-ul la secţiunile Direct şi Promo&Activation, unde a primit şi câte un Gold Lion. McCann a primit şi două trofee Bronze Lion la secţiunea PR.

Agenţia a reuşit să îşi adjudece Grand Prix-ul la categoria „cea mai bună lansare/ relansare de produs”, precum şi pe cel de la categoria „brand building”.

La festivalul Cannes Lions, McCann Erickson are şapte nominalizări la patru secţiuni: direct (două categorii – „fast moving consumer goods” şi „traffic & brand building”); promo & activation (două categorii – „best new product launch/re-launch or multi-product promotion at retail” şi „food and non-alcoholic drinks”); PR (două categorii – „consumer goods, including FMCG and household products” şi „best launch/ re-launch”) şi media (categoria „best use of integrated media”).

„E o premieră şi asta ne bucură cel mai tare. Câştigăm rar, dar atunci când o facem obţinem premii importante. Nu ne oprim aici, vom mai lua şi alte premii până când se termină festivalul”, a
spus Bogdan Enoiu, directorul general McCann Erickson, pentru www.stirileprotv.ro.

Festivalul Cannes Lions se desfăşoară în perioada 19 – 25 iunie.