Cum a devenit Facebook rivalul e-mailului tradiţional

Facebook a mai făcut un pas în lupta pentru a câştiga o felie cât mai mare din internet, prin lansarea unui sistem care include e-mail, mesaje instant şi SMS-uri. Problema rămâne însă, ca şi la tot ce a creat Facebook până acum, confidenţialitatea datelor personale ale utilizatorilor.

Urmărește
21 afișări
Imaginea articolului Cum a devenit Facebook rivalul e-mailului tradiţional

Cum a devenit Facebook rivalul e-mailului tradiţional (Imagine: Mediafax Foto/AFP)

"Nu mai folosesc e-mailul ca să comunic cu prietenii de vreo patru ani, prefer Facebook sau Yahoo!Messenger", spune pentru revista BUSINESS MAGAZIN Monica Popa, o tânără absolventă a Facultăţii de Drept din Bucureşti. "E-mailul mi se pare demodat şi lent", mai zice ea, arătându-ne mândră pozele şi numărul de prieteni din reţeaua de socializare virtuală. În fiecare zi, prin intermediul Facebook sunt trimise mai mult de patru miliarde de mesaje de către aproximativ 350 de milioane de utilizatori din cei circa 500 de milioane ai reţelei, susţine Mark Zuckerberg, fondatorul reţelei.

Reţeaua pregăteşte însă acum nivelul următor: săptămâna trecută, Zuckerberg a dezvăluit într-o conferinţă la San Francisco ceea ce el numeşte "sistem de mesaje modern", care aduce sub aceeaşi umbrelă diferite tipuri de "texting" - e-mail, mesaje instant, chat, SMS.

Citeşte mai multe despre cum a devenit Facebook rivalul e-mailului tradiţional pe www.businessmagazin.ro

Conținutul website-ului www.mediafax.ro este destinat exclusiv informării și uzului dumneavoastră personal. Este interzisă republicarea conținutului acestui site în lipsa unui acord din partea MEDIAFAX. Pentru a obține acest acord, vă rugăm să ne contactați la adresa vanzari@mediafax.ro.

 

Preluarea fără cost a materialelor de presă (text, foto si/sau video), purtătoare de drepturi de proprietate intelectuală, este aprobată de către www.mediafax.ro doar în limita a 250 de semne. Spaţiile şi URL-ul/hyperlink-ul nu sunt luate în considerare în numerotarea semnelor. Preluarea de informaţii poate fi făcută numai în acord cu termenii agreaţi şi menţionaţi aici