Cum rezolvă China diferenţele tot mai mari între săraci şi bogaţi

Guvernul chinez a interzis reclamele care promovează un stil de viaţă luxos, dar şi folosirea în spoturi publicitare a unor cuvinte precum "regal" sau "lux", pe fondul unor diferenţe tot mai mari între oamenii săraci şi cei bogaţi, potrivit China Daily.

Urmărește
133 afișări
Imaginea articolului Cum rezolvă China diferenţele tot mai mari între săraci şi bogaţi

Guvernul chinez interzice publicitatea la produse de lux (Imagine: Marian Hanciarec/Mediafax Foto)

Administraţia chineză pentru industrie şi comerţ i-a anunţat deja pe advertiseri că, până la 15 aprilie, trebuie să îşi modifice mesajele publicitare, astfel încât "să nu mai promoveze hedonismul" sau "cultul produselor străine".

Potrivit responsabililor din administraţia chineză, aceste mesaje publicitare au creat un climat nesănătos.

Advertiserii care nu îşi vor schimba mesajele riscă să fie amendaţi cu circa 3.400 de euro.

Printre cuvintele care nu mai pot fi folosite în reclame se numără "suprem", "regal", "lux", "clasă", utilizate frecvent în campanii publicitare la case, maşini sau vinuri.

În oraşul Chongqing s-a interzis deja, de săptămâna trecută, folosirea unor cuvinte precum "mai bun", "unic" sau "de neînlocuit" în reclamele imobiliare.

Potrivit analiştilor internaţionali, China ar putea deveni până în 2020 cea mai mare piaţă de desfacere pentru produse de lux, dar guvernul local este din ce în ce mai îngrijorat cu privire la diferenţele din ce în ce mai mari dintre clasa săracă şi cea bogată.

Conținutul website-ului www.mediafax.ro este destinat exclusiv informării și uzului dumneavoastră personal. Este interzisă republicarea conținutului acestui site în lipsa unui acord din partea MEDIAFAX. Pentru a obține acest acord, vă rugăm să ne contactați la adresa vanzari@mediafax.ro.

 

Preluarea fără cost a materialelor de presă (text, foto si/sau video), purtătoare de drepturi de proprietate intelectuală, este aprobată de către www.mediafax.ro doar în limita a 250 de semne. Spaţiile şi URL-ul/hyperlink-ul nu sunt luate în considerare în numerotarea semnelor. Preluarea de informaţii poate fi făcută numai în acord cu termenii agreaţi şi menţionaţi aici