DCG: Valoarea contractului pentru clipurile publicitare ale ANT, majorată nejustificat de Livia Sima

Valoarea de achiziţie a clipurilor publicitare ale fostei Autorităţi pentru Turism a fost majorată cu 800.000 euro la cererea vicepreşedintelui de atunci al instituţiei, Livia Sima, fără documente justificative, contractul fiind atribuit unei firme care ceruse de 3,4 ori mai mult decât alt ofertant.

Urmărește
4 afișări

Concluziile rezultă din cercetările efectuate, în luna iunie, de inspectorii Departamentului de Control al Guvernului (DCG), condus de secretarul de stat Emanoil Neguţ, la Ministerul pentru Întreprinderi Mici şi Mijlocii, Comerţ, Turism şi Profesii Liberale, care a preluat atribuţiile fostei Autorităţi Naţionale pentru Turism (ANT).

Echipa de control a verificat modul în care a fost fundamentată şi organizată procedura de achiziţie, precum şi încheierea şi derularea contractului 8766/din 21 decembrie 2006, încheiat cu firma Smart Advertising pentru achiziţionarea a cinci spoturi TV şi a cinci machete banner, în valoare de 5.356.700 lei inclusiv TVA, a contractului 4367/din 12 iulie 2006, încheiat tot cu Smart Advertising pentru servicii de difuzare media interne, în valoare de 3.092.334 lei inclusiv TVA, şi a contractului 7280/din 31 octombrie 2006, semnat cu firma Proema Baia Mare pentru realizarea catalogului de promovare a Cimitirului Vesel Săpânţa, în valoare de 3.314.240 lei inclusiv TVA.

Primul contract, pentru care au concurat trei companii de publicitate, trebuia atribuit firmei care prezenta oferta cea mai avantajoasă din punct de vedere economic, dar comisia de evaluare a declarat câştigătoare firma Smart Advertising Grup Bucureşti, care a obţinut cel mai bun punctaj tehnic, cu toate că preţul oferit a fost de 3,4 ori mai mare decât oferta cu preţul cel mai scăzut, nerespectându-se astfel criteriul de atribuire stabilit iniţial.

Conținutul website-ului www.mediafax.ro este destinat exclusiv informării și uzului dumneavoastră personal. Este interzisă republicarea conținutului acestui site în lipsa unui acord din partea MEDIAFAX. Pentru a obține acest acord, vă rugăm să ne contactați la adresa vanzari@mediafax.ro.

 

Preluarea fără cost a materialelor de presă (text, foto si/sau video), purtătoare de drepturi de proprietate intelectuală, este aprobată de către www.mediafax.ro doar în limita a 250 de semne. Spaţiile şi URL-ul/hyperlink-ul nu sunt luate în considerare în numerotarea semnelor. Preluarea de informaţii poate fi făcută numai în acord cu termenii agreaţi şi menţionaţi aici