Descoperă şi Bănăţeanul, exclusiv online, din 2009

Revista Descoperă şi cotidianul local Bănăţeanul, editate de PubliMedia Internaţional, vor apărea, începând cu ianuarie 2009, exclusiv online, continuând creşterea pe internet din 2008, a declarat pentru MEDIAFAX Cosmina Noaghea, director de publishing al PubliMedia Internaţional.

Urmărește
42 afișări
Imaginea articolului Descoperă şi Bănăţeanul, exclusiv online, din 2009

Descoperă şi Bănăţeanul, exclusiv online, din 2009

"Descoperă şi Bănăţeanul vor fi exclusiv online în anul 2009, continuând creşterea din acest an. În anul 2008, www.descopera.ro a înregistrat o creştere de la 28.985 vizitatori unici pe lună, în ianuarie, la 244.562 vizitatori unici în septembrie şi această creştere va continua anul viitor. În anul 2008, www.banateanul.ro a înregistrat o creştere de la 107. 305 vizitatori unici pe lună, în ianuarie, la 761.113 vizitatori unici în octombrie", a precizat Noaghea.

De asemenea, aceasta a spus că, începând cu luna ianuarie, revista lunară Target va fi relansată şi se va numi DA Premium.

"Într-un nou format grafic şi editorial, (revista, n.r.) va apărea pe piaţă în ultima zi de vineri a fiecărei luni, împreună cu Ziarul Financiar. Va avea un conţinut editorial echilibrat, combinând cele mai importante teme din lifestyle, cu o doză semnificativă de business life", a mai spus Noaghea.

Astfel, revista DA Premium va acoperi subiecte din domeniul lifestyle şi lux, precum şi amănunte despre cum fac banii liderii şi managerii din ţară şi din străinătate.

"În fiecare număr vor fi informaţii despre cele mai noi gadgeturi, ceasuri, bijuterii şi tot ce este important în lifestyle şi lux, de la ultimele trenduri în design şi modă, până la modele auto exclusiviste sau locuri ideale pentru petrecerea vacanţelor", a precizat directorul de publishing al PubliMedia Internaţional, subliniind că DA Premium "este o publicaţie de lux, care se integrează perfect în conceptul editorial şi targetul Ziarului Financiar, reprezentând o valoare adăugată semnificativă pentru brandul ZF, după modelul How to spend it, suplimentul lunar de lifestyle al Financial Times sau WSJ, lansat în septembrie 2008 de Wall Street Journal".

PubliMedia Internaţional este unul dintre cei mai mari publisheri de pe piaţa din România de cotidiene şi reviste, cu un portofoliu complex de publicaţii. PubliMedia International acoperă, în acest moment, toate segmentele importante de piaţă (presa de business, segmentul sport, presa quality, presa pentru femei, ghiduri tv, ghiduri de timp liber, reviste de interes special). Portofoliul PubliMedia include trei cotidiene naţionale şi cinci ziare locale, opt reviste, 12 suplimente şi 19 website-uri.

Conținutul website-ului www.mediafax.ro este destinat exclusiv informării și uzului dumneavoastră personal. Este interzisă republicarea conținutului acestui site în lipsa unui acord din partea MEDIAFAX. Pentru a obține acest acord, vă rugăm să ne contactați la adresa vanzari@mediafax.ro.

 

Preluarea fără cost a materialelor de presă (text, foto si/sau video), purtătoare de drepturi de proprietate intelectuală, este aprobată de către www.mediafax.ro doar în limita a 250 de semne. Spaţiile şi URL-ul/hyperlink-ul nu sunt luate în considerare în numerotarea semnelor. Preluarea de informaţii poate fi făcută numai în acord cu termenii agreaţi şi menţionaţi aici