- Home
- Cultură-Media
- BUCUREŞTI, (01.04.2008, 14:49)
- Home
- Politic
- Economic
- Social
- Externe
- Sănătate
- Sport
- Life-Inedit
- Meteo
- Healthcare Trends
- Economia digitală
- Angajat în România
- Ieși pe plus
- Video
Discovery va produce programe scurte, cu subiecte din România
Discovery va produce programe de scurtă durată cu subiecte din România, realizate de case de producţie locale, iniţiativa în acest sens fiind demarată deja, după cum a anunţat, marţi, Ada Roseti, Channel Manager al Discovery Networks în România.
Urmărește
55 afișări
Discovery va produce programe scurte, cu subiecte din România
Anunţul a fost făcut de Ada Roseti, în cadrul unei conferinţe de presă, la care au participat şi Katarzyna Kieli, Senior Vice President, Discovery Networks EMEA, şi Monika Kinal, Corporate Communications Manager CE.
Astfel, Ada Roseti, numită în luna februarie în fruntea biroului din România al Discovery, a prezentat noua grilă a televiziunii, adaptată la publicul românesc, şi strategia de dezvoltare a postului. În acest sens, ea a explicat că Discovery va produce programe de scurtă durată, cu subiecte de interes local, care ar putea fi chiar filmate în România, în funcţie de costurile financiare.
ULTIMELE ȘTIRI
-
România se alătură pe deplin spațiului Schengen începând cu ianuarie 2025
-
Alegeri prezidenţiale 2024. Ce arată cele mai recente sondaje publicate. Cine ar putea intra în turul doi
-
Euro a scăzut la cel mai jos nivel din 2022 din cauză că pieţele se aşteaptă la o nouă scădere de dobândă. Din păcate şi din economia reală vin veşti proaste: sectorul privat din zona euro a scăzut dintr-o dată şi se duce înspre contracţie
-
Războiul din Ucraina. Ce este noua armă folosită de Rusia în Ucraina. Putin spune că se deplasează cu 3 km pe secundă.
"La nivelul localizării efective vom începe prin a produce nişte viniete locale, programe de scurtă durată, cu subiecte de interes local, care să fie tratate însă într-o manieră de tip Discovery şi care să fie la un standard de calitate comparabil cu ale celorlalte programe. Aceste viniete vor fi difuzate între programele mari Discovery, într-o structură pe care o vom comunica, şi vor fi modul nostru de a începe să aducem şi România în Discovery nu doar Discovery în România (...) Suntem deja în partea de căutări, nu aş spune pre-producţie, care înseamnă un proiect ferm, şi încă nu am luat o decizie. Avem mai multe lucruri pe care le studiem în acest moment. Căutăm subiectele", a declarat Ada Roseti.
Ea a explicat că programele vor avea o durată de maxim 5 minute şi vor fi difuzate în calupuri.
Totodată, strategia Discovery pentru România vizează şi o grilă de programe localizată pentru publicul românesc. Noua grilă a fost pregătită, potrivit Katarzynei Kieli, pe baza cercetărilor derulate de Discovery Networks în 2007. "Investim în localizare. Avem o imagine foarte bună în România, o piaţă foarte importantă pentru noi. România este cea de-a doua piaţă ca mărime din această parte a Europei", a spus Katarzyna Kieli, precizând că Discovery Channel a avut, în România, în 2007, 14,8 milioane de telespectatori.
Astfel, noua grilă localizată a postului Discovery, care poate fi văzută pe ecrane începând de marţi, a fost construită în jurul emisiunii "Cum se fabrică/ How it's made", care a fost mutată de la ora 20.00, la ora 19.00, la concurenţă cu jurnalele de ştiri.
O altă modificare în grila Discovery este luni seara, de la 22.00, când postul va difuza două emisiuni dedicate iubitorilor de fotbal. "Având în vedere că e un an cu foarte mult sport, luni seara, când nu sunt programate meciuri de fotbal, avem un grupaj de două programe foarte puternice, dedicate publicului masculin - "Stiluri de luptă", de la ora 22.00, şi "Huliganii fotbalului", de la 23.00", a spus Ada Roseti.
Totodată, grila televiziunii aduce şi un program de trei ore, în fiecare weekend, care cuprinde emisiuni întrudite ca temă - istorie, ştiinţă etc. "Restul programelor Discovery au fost reaşezate", a explicat Roseti.
Noua grilă a Discovery va fi mediatizată printr-o campanie de marketing "Aici devine interesant", care pune accentul pe promovarea celor mai importante premiere şi programe de succes ale postului. Campania a fost lansată la 1 aprilie şi se va derula pe tot parcursul lunii. Publicul ţintă al campaniei este reprezentat de tineri curioşi, pasionaţi de lumea din jur.
Mijloacele de promovare a grilei postului sunt stripe-uri pe mijlocul paginii în ghiduri TV (Pro TV Magazin, Oblique TV şi ghidul Evenimentului Zilei). Totodată, programul "Cum se fabrică" va fi promovat, în premieră, în supermarketuri, prin intermediul sistemelor de televiziune cu circuit închis, amplasate lângă casele de marcat. La acestea se adaugă un spot radio, care va fi difuzat pe Europa FM, în timp ce bannere online vor fi postate pe site-urile www.gsp.ro şi www.hotnews.ro.
Citește pe alephnews.ro: Gala ZF 2024. Adrian Sârbu: „Oportunitatea ta este România. Trebuie să te implici în câmpul puterii” / Gerard Baker, editor global Wall Street Journal, prezent la Gală, a vorbit despre viitorul economic al Europei și al SUA în urma victoriei lui Trump
Citește pe www.zf.ro: Germania, prinsă în mijlocul unui război care riscă să arunce toată Europa în haos: Cancelarul german Olaf Scholz este presat să trimită rachete cu rază lungă de acţiune în Ucraina
Citește pe www.zf.ro: Black Friday-ul care sparge toate recordurile. Cum s-a ajuns aici
Conținutul website-ului www.mediafax.ro este destinat exclusiv informării și uzului dumneavoastră personal. Este interzisă republicarea conținutului acestui site în lipsa unui acord din partea MEDIAFAX. Pentru a obține acest acord, vă rugăm să ne contactați la adresa vanzari@mediafax.ro.
Adrian Sârbu: N-avem pe cine alege Președinte pe 24 noiembrie, dar du-te la vot și pune ștampila pe alb, pe niciunul! E singura formă să le arăți că exiști
Germania, prinsă în mijlocul unui război care riscă să arunce toată Europa în haos: Cancelarul german Olaf Scholz este presat să trimită rachete cu rază lungă de acţiune în Ucraina
Cine este antreprenoarea care a revoluţionat industria textilă cu afacerea sa? Ea a renunţat la jobul pe care il avea, pentru a se implica într-un proiect pe care îl creştea de mai multă vreme
Oficial Direcţia Informaţii Militare: este un grad de probabilitate scăzut pentru o confruntare Rusia – NATO
FOTO. Vedeta din filmele pentru adulți s-a cuplat cu un milionar controversat din fotbal
PROSPORT.RO
Cod roșu de viscol și ninsori abundente în România, emis de meteorologii de la Severe Weather Alert
GANDUL.RO
Ministrul Justiţiei: La sfârşitul lunii martie cred că SIIJ poate fi desfiinţată. "Această Secţie şi-a ratat rolul pe care l-ar fi putut avea"
ULTIMA ORǍ
vezi mai multe