- Home
- Cultură-Media
- BUCUREŞTI, (01.04.2008, 14:49)
- Home
- Politic
- Economic
- Social
- Externe
- Sănătate
- Sport
- Life-Inedit
- Meteo
- Healthcare Trends
- Economia digitală
- Angajat în România
- Ieși pe plus
- Video
Discovery va produce programe scurte, cu subiecte din România
Discovery va produce programe de scurtă durată cu subiecte din România, realizate de case de producţie locale, iniţiativa în acest sens fiind demarată deja, după cum a anunţat, marţi, Ada Roseti, Channel Manager al Discovery Networks în România.
Urmărește
55 afișări
Discovery va produce programe scurte, cu subiecte din România
Anunţul a fost făcut de Ada Roseti, în cadrul unei conferinţe de presă, la care au participat şi Katarzyna Kieli, Senior Vice President, Discovery Networks EMEA, şi Monika Kinal, Corporate Communications Manager CE.
Astfel, Ada Roseti, numită în luna februarie în fruntea biroului din România al Discovery, a prezentat noua grilă a televiziunii, adaptată la publicul românesc, şi strategia de dezvoltare a postului. În acest sens, ea a explicat că Discovery va produce programe de scurtă durată, cu subiecte de interes local, care ar putea fi chiar filmate în România, în funcţie de costurile financiare.
ULTIMELE ȘTIRI
-
Cum te menții în formă de sărbători? Antrenor de fitness: „Dacă mâncăm cumpătat, nu o să dezvoltăm probleme, nu o să ne îngrășăm”
-
Şedinţa de plen a Camerei Deputaţilor va fi luni, la ora 9.00. Va fi ales preşedintele Camerei
-
Scandalul taxelor. Trump ameninţă cu preluarea controlului asupra Canalului Panama
-
USR i-a transmis lui Klaus Iohannis că mandatul lui s-a încheiat. Elena Lasconi: PSD şi PNL nu au înţeles nimic din votul cetăţenilor
"La nivelul localizării efective vom începe prin a produce nişte viniete locale, programe de scurtă durată, cu subiecte de interes local, care să fie tratate însă într-o manieră de tip Discovery şi care să fie la un standard de calitate comparabil cu ale celorlalte programe. Aceste viniete vor fi difuzate între programele mari Discovery, într-o structură pe care o vom comunica, şi vor fi modul nostru de a începe să aducem şi România în Discovery nu doar Discovery în România (...) Suntem deja în partea de căutări, nu aş spune pre-producţie, care înseamnă un proiect ferm, şi încă nu am luat o decizie. Avem mai multe lucruri pe care le studiem în acest moment. Căutăm subiectele", a declarat Ada Roseti.
Ea a explicat că programele vor avea o durată de maxim 5 minute şi vor fi difuzate în calupuri.
Totodată, strategia Discovery pentru România vizează şi o grilă de programe localizată pentru publicul românesc. Noua grilă a fost pregătită, potrivit Katarzynei Kieli, pe baza cercetărilor derulate de Discovery Networks în 2007. "Investim în localizare. Avem o imagine foarte bună în România, o piaţă foarte importantă pentru noi. România este cea de-a doua piaţă ca mărime din această parte a Europei", a spus Katarzyna Kieli, precizând că Discovery Channel a avut, în România, în 2007, 14,8 milioane de telespectatori.
Astfel, noua grilă localizată a postului Discovery, care poate fi văzută pe ecrane începând de marţi, a fost construită în jurul emisiunii "Cum se fabrică/ How it's made", care a fost mutată de la ora 20.00, la ora 19.00, la concurenţă cu jurnalele de ştiri.
O altă modificare în grila Discovery este luni seara, de la 22.00, când postul va difuza două emisiuni dedicate iubitorilor de fotbal. "Având în vedere că e un an cu foarte mult sport, luni seara, când nu sunt programate meciuri de fotbal, avem un grupaj de două programe foarte puternice, dedicate publicului masculin - "Stiluri de luptă", de la ora 22.00, şi "Huliganii fotbalului", de la 23.00", a spus Ada Roseti.
Totodată, grila televiziunii aduce şi un program de trei ore, în fiecare weekend, care cuprinde emisiuni întrudite ca temă - istorie, ştiinţă etc. "Restul programelor Discovery au fost reaşezate", a explicat Roseti.
Noua grilă a Discovery va fi mediatizată printr-o campanie de marketing "Aici devine interesant", care pune accentul pe promovarea celor mai importante premiere şi programe de succes ale postului. Campania a fost lansată la 1 aprilie şi se va derula pe tot parcursul lunii. Publicul ţintă al campaniei este reprezentat de tineri curioşi, pasionaţi de lumea din jur.
Mijloacele de promovare a grilei postului sunt stripe-uri pe mijlocul paginii în ghiduri TV (Pro TV Magazin, Oblique TV şi ghidul Evenimentului Zilei). Totodată, programul "Cum se fabrică" va fi promovat, în premieră, în supermarketuri, prin intermediul sistemelor de televiziune cu circuit închis, amplasate lângă casele de marcat. La acestea se adaugă un spot radio, care va fi difuzat pe Europa FM, în timp ce bannere online vor fi postate pe site-urile www.gsp.ro şi www.hotnews.ro.
Citește pe alephnews.ro: PSD, PNL și UDMR își împart ministerele. Cine conduce România?
Citește pe www.zf.ro: S-a terminat cu sunatul după doctori, vânatul de programări şi aşteptatul. 2025 va fi anul revoluţiei tehnologice şi în sănătate. Ce vor putea face pacienţii în viitorul apropiat. VIDEO
Citește pe www.zf.ro: Cum poate România să ajungă o forţă în regiune şi să lase în urmă toţi vecinii
Conținutul website-ului www.mediafax.ro este destinat exclusiv informării și uzului dumneavoastră personal. Este interzisă republicarea conținutului acestui site în lipsa unui acord din partea MEDIAFAX. Pentru a obține acest acord, vă rugăm să ne contactați la adresa vanzari@mediafax.ro.
Blake Lively a depus o plângere legală împotriva lui Justin Baldoni. Actorul este acuzat de hărțuire sexuală și de orchestrarea unei campanii de defăimare împotriva ei
S-a terminat cu sunatul după doctori, vânatul de programări şi aşteptatul. 2025 va fi anul revoluţiei tehnologice şi în sănătate. Ce vor putea face pacienţii în viitorul apropiat. VIDEO
Cum reuşeşte o companie din România să facă zeci de milioane de euro dintr-o resursă pe care mulţi oameni din ţara noastră o ignoră şi care sunt planurile acesteia pentru viitor
Oficial Direcţia Informaţii Militare: este un grad de probabilitate scăzut pentru o confruntare Rusia – NATO
Nicoleta Luciu, probleme cu greutatea. A ajuns de nerecunoscut. Cum arată acum, la 25 de ani după ce a câștigat Miss România
CANCAN.RO
Care este cea mai sănătoasă sare din comerț, potrivit lui Dragoș Pătraru. Majoritatea bucătarilor din Vest o folosesc
GANDUL.RO
Ministrul Justiţiei: La sfârşitul lunii martie cred că SIIJ poate fi desfiinţată. "Această Secţie şi-a ratat rolul pe care l-ar fi putut avea"
ULTIMA ORǍ
vezi mai multe