Prima pagină » Cultură-Media » Disney Channel va avea, din 21 iulie, un nou look

Disney Channel va avea, din 21 iulie, un nou look

Televiziunea pentru copii Disney Channel va avea, din 21 iulie, în România, un nou logo, mai dinamic, care combină două simboluri clasice - semnătura distinctă a fondatorului companiei Walt Disney şi forma realizată din cele trei cercuri reprezentative pentru personajul Mickey Mouse.
Disney Channel va avea, din 21 iulie, un nou look

Potrivit unui comunicat remis joi MEDIAFAX, Disney Channel va lansa în România, începând cu 21 iulie, un nou logo şi o nouă identitate grafică.

Designul prezintă business-ul global, unificat printr-o imagine creativă şi modernă, ce aduce în prim plan chipurile, familiile şi mediul telespectatorilor Disney Channel din întreaga lume„, se spune în comunicat.

Conform sursei citate, noua imagine reflectă trecutul Disney, în special semnătura lui Walt Disney ca parte integrantă din logo şi gestul marcant al scrierii literei „D”, ce este utilizat în toate tipurile de media. Noul logo dinamic combină două simboluri clasice Disney – semnătura distinctă a fondatorului companiei Walt Disney şi forma realizată din cele trei cercuri reprezentative pentru Mickey Mouse.

Toate promo-urile, clipurile de identitate şi cele privind recomandările de programe vor afişa noul logo, stilul grafic şi paleta de culori.

The Walt Disney Company este una dintre cele mai importante companii din domeniul divertismentului şi media, cu programe diversificate pentru familie şi cinci segmente de activitate: parcuri şi staţiuni, divertisment televizat, reţele media, produse de consum şi grupul său media interactiv.

În regiunea EMEA (Europa, Orientul Mijlociu şi Africa), Disney Channel este disponibil în 21 limbi şi 18 fluxuri vizuale din 117 ţări, ajungând astfel în peste 139 milioane de gospodării cu un total de 24 canale.