- Home
- Cultură-Media
- BUCUREŞTI, (21.12.2009, 14:20)
- Home
- Politic
- Economic
- Social
- Externe
- Sănătate
- Sport
- Life-Inedit
- Meteo
- Healthcare Trends
- Economia digitală
- Angajat în România
- Ieși pe plus
- Video
Doar 13% dintre utilizatorii de internet ar fi dispuşi să plătească pentru informaţiile online
Doar 13% dintre utilizatorii de internet ar fi dispuşi să plătească pentru informaţiile online, în timp ce 8% ar accepta o taxă în schimbul unui conţinut fără publicitate, iar 5% ar fi gata să plătească chiar şi pentru site-urile cu publicitate, potrivit unui studiu GfK, informează un comunicat.
Urmărește
22 afișări
Doar 13% dintre utilizatorii de internet ar fi dispuşi să plătească pentru informaţiile online (Imagine: Laszlo Mihaly/Mediafax Foto)
Potrivit studiului privind obiceiurile de consum pentru internet realizat de compania GfK pentru Wall Street Journal Europe în 16 ţări europene şi SUA, majoritatea internauţilor îşi doresc să continue să folosească internetul în mod gratuit.
În cadrul acestei cercetări, utilizatorii de internet au fost întrebaţi, printre altele, cât de dispuşi sunt să plătească pentru conţinut - în special în cazul website-urilor de ştiri, divertisment şi cunoştinţe generale, precum Wikipedia. Astfel, 80% dintre respondenţii din cele 17 ţări îşi doresc în continuare acces gratuit la conţinutul online. O treime din totalul participanţilor la studiu crede că informaţiile de pe internet trebuie să fie gratuite şi neînsoţite de publicitate.
ULTIMELE ȘTIRI
-
REZULTATE PARȚIALE. Alegeri prezidențiale 2024, turul 1: Călin Georgescu intră în turul 2
-
Rezultate parţiale 90% din secţiile de votare: Călin Georgescu continuă să fie pe primul loc. Bătălie pentru locul doi între Ciolacu şi Lasconi
-
Primele declaraţii ale candidaţilor după exit-poll-uri. Ciolacu: Rezultatul ne confirmă că am făcut ceea ce trebuie pentru ţară / George Simion anunţă victoria deşi exit-poll-urile îl dau pe 4 / Lasconi: Speranţa este vie în România
-
Cine este Călin Georgescu, surpriza de la alegerile prezidenţiale 2024, turul I
Majoritatea (46%) doreşte acces gratuit, dar este pregătită să accepte şi publicitatea. În ceea ce priveşte situaţia pe ţări, peste 50% dintre greci, belgieni, suedezi şi americani au fost de acord cu aceste condiţii, în vreme ce românii arată cea mai mică deschidere către această situaţie (22%).
Totuşi, sunt şi ţări care văd conceptul de plată pentru conţinut digital în mod pozitiv - 23% dintre suedezi, aproape 20% dintre olandezi şi britanici şi 17% dintre americani n-ar fi deranjaţi să plătească pentru acces la informaţiile de pe web.
Cercetarea a fost realizată în toamna anului 2009, pe un eşantion de 16.800 persoane cu vârste peste 15 ani din cele 17 ţări analizate.
GfK România, fondată în 1992, este parte integrantă a Grupului GfK. Înfiinţat în urmă cu 75 de ani ca prima companie de cercetare de piaţa din Germania, grupul GfK are în prezent mai mult de 150 de sucursale în 100 de ţări de pe cinci continente.
Citește pe alephnews.ro: SURSE: Nicolae Ciucă demisionează din funcția de lider al partidului PNL, după EXIT POLL
Citește pe www.zf.ro: Cutremur pe piaţa imobiliară: ”Preţurile se vor duce la cer în perioada următoare. Realitatea e că cei care nu îşi vor mai permite să cumpere vor sta cu chirie, cum se întâmplă şi în străinătate“ VIDEO
Citește pe www.zf.ro: Black Friday-ul care sparge toate recordurile. Cum s-a ajuns aici
Conținutul website-ului www.mediafax.ro este destinat exclusiv informării și uzului dumneavoastră personal. Este interzisă republicarea conținutului acestui site în lipsa unui acord din partea MEDIAFAX. Pentru a obține acest acord, vă rugăm să ne contactați la adresa vanzari@mediafax.ro.
EXIT POLL Alegeri prezidențiale 2024, turul 1: Marcel Ciolacu – 25%, Elena Lasconi 18%, Călin Georgescu 16%, George Simion 15%
Cutremur pe piaţa imobiliară: ”Preţurile se vor duce la cer în perioada următoare. Realitatea e că cei care nu îşi vor mai permite să cumpere vor sta cu chirie, cum se întâmplă şi în străinătate“ VIDEO
Cine este antreprenoarea care a revoluţionat industria textilă cu afacerea sa? Ea a renunţat la jobul pe care il avea, pentru a se implica într-un proiect pe care îl creştea de mai multă vreme
Oficial Direcţia Informaţii Militare: este un grad de probabilitate scăzut pentru o confruntare Rusia – NATO
De nerecunoscut! Cum a ajuns să arate Maria Sharapova, la 5 ani de la retragerea din tenis GALERIE FOTO
GANDUL.RO
Ministrul Justiţiei: La sfârşitul lunii martie cred că SIIJ poate fi desfiinţată. "Această Secţie şi-a ratat rolul pe care l-ar fi putut avea"
ULTIMA ORǍ
vezi mai multe