Doi foşti angajaţi ai reţelei Facebook au refuzat oferta unui gigant online

Un fost angajat al reţelei de socializare Facebook a primit recent o ofertă avantajoasă pentru start-up-ul pornit la puţin timp după încheierea colaborării cu Mark Zuckerberg. Mai exact, 100 de milioane de dolari din partea unui gigant online. Actualul său partener de afaceri povesteşte ce au învăţat cei doi din succesul fenomenal al Facebook.

Urmărește
337 afișări
Imaginea articolului Doi foşti angajaţi ai reţelei Facebook au refuzat oferta unui gigant online

Doi foşti angajaţi ai reţelei Facebook au refuzat oferta unui gigant online (Imagine: www.incont.ro)

Potrivit www.incont.ro, Dave Morin a părăsit Facebook pentru a-şi lansa o mică reţea socială numită Path, în noiembrie 2010. O lună mai tărziu, Google îi oferea lui Morin 100 de milioane de dolari, pentru a-i cumpăra business-ul, plus venituri de 25 de milioane de dolari timp de patru ani. Dave nu a fost impresionat de oferta operatorului celui mai cunoscut motor de căutare din lume, spunând sec: "Nu, mulţumesc".

Dustin Moskovitz, co-fondator şi fost Chief Technology Officer (CFO) al Facebook, actualmente investitor al afacerii Path, crede că a avut de-a face cu "tăria de caracter" a lui Dave Morin de a refuza propunerea Google şi de a continua proiectul demarat pe cont propriu, după experienţa "Reţeaua de socializare".

Moskovitz îşi aminteşte: "S-a întâmplat să petrecem o vacanţă împreună. Eram eu, el şi Brian Singerman, de la Founders Fund. Era foarte clar, atât din gesturile lui Dave, cât şi din ceea ce spunea, că nu intenţiona să încheie afacerea. Se simţea oarecum presat să facă asta. Oamenii îi spuneau <<Ia banii, nu risca totul>>. Ceea ce avem să învăţăm de la el (noi, fondatorii de companii) este că trebuie să ne fixăm ţeluri înalte, atât pentru noi, cât şi pentru companiile noastre."

Moskovitz a renunţat la funcţia pe care o ocupa în Facebook la începutul acestui an, pentru a-şi lansa Asana, o afacere care se concentrează pe productivitate. A plecat din companie pentru că i-a venit o idee briliantă, sustine el.

"Am renunţat la Facebook pentru că ne-a <<lovit>> o idee. Am încercat să căutăm motive să rămânem în companie. Nu voiam să devin antreprenor. Însă ideea respectivă era atât de interesantă încât am devenit pur şi simplu pasionat de ea", afirma Moskovitz.

Citeşte mai multe pe www.incont.ro.

Conținutul website-ului www.mediafax.ro este destinat exclusiv informării și uzului dumneavoastră personal. Este interzisă republicarea conținutului acestui site în lipsa unui acord din partea MEDIAFAX. Pentru a obține acest acord, vă rugăm să ne contactați la adresa vanzari@mediafax.ro.

 

Preluarea fără cost a materialelor de presă (text, foto si/sau video), purtătoare de drepturi de proprietate intelectuală, este aprobată de către www.mediafax.ro doar în limita a 250 de semne. Spaţiile şi URL-ul/hyperlink-ul nu sunt luate în considerare în numerotarea semnelor. Preluarea de informaţii poate fi făcută numai în acord cu termenii agreaţi şi menţionaţi aici