Editura Allfa, parte a Grupului Editorial All, a fost rebranduită

Editura Allfa, parte a Grupului Editorial All, a fost rebranduită, schimbarea de imagine fiind rezultatul unei investiţii de 20.000 de euro, informează un comunicat.

Urmărește
47 afișări

Programul de rebranding urmăreşte reîmprospătarea imaginii editurii şi consolidarea poziţiei pe piaţa de carte din România.

"Editura Allfa este un brand românesc cu un potenţial mare de comunicare. Schimbările majore se vor regăsi la nivelul logoului şi al planului editorial. Astfel, cel mai important element de identificare al editurii, logoul, va fi schimbat. Lansarea noului logo nu înseamnă ştergerea istoriei editurii, a tradiţiei bogate pe care o are, a rezonanţei numelui, care este uşor de reperat şi identificat", a declarat Mihail Penescu, preşedintele grupului.

Concomitent cu lansarea logoului Editurii Allfa va fi lansată o nouă colecţie de literatură - "Strada Ficţiunii" -, o colecţie urbană, cosmopolită, eterogenă, perfect racordată la prezent, cu trei secţiuni: clasic, contemporan şi bestseller. Coordonatoarea colecţiei este Alexandra Rusu.

Campania de comunicare va demara miercuri şi are în vedere acţiuni de PR, organizare de evenimente, promovare indoor şi outdoor, precum şi promovare prin intermediul materialelor tipărite şi al machetelor de presă.

Preşedintele Grupului All a adăugat că şi-a propus în acest an o creştere de 25% a cifrei de afaceri a Editurii Allfa, comparativ cu 2010, şi majorarea cotei de piaţă.

Editura Allfa a fost înfiinţată în anul 1995, ca o componentă de carte culturală a Grupului All. În perioada 1995 - 2000, Editura Allfa a publicat peste o sută de autori români contemporani, precum şi o listă prestigioasă de literatură universală. În prezent, Editura Allfa publică anual circa 100 de titluri, în colecţii consacrate de literatură universală, carte pentru copii şi carte practică sau de divertisment.

Grupul Editorial ALL (Editura ALL, ALL Educaţional, Editura Allfa) este unul dintre principalii jucători pe piaţa de carte din România, având, conform estimărilor oficialilor companiei, o cotă de piaţă cuprinsă între 4% şi 5%.

Conținutul website-ului www.mediafax.ro este destinat exclusiv informării și uzului dumneavoastră personal. Este interzisă republicarea conținutului acestui site în lipsa unui acord din partea MEDIAFAX. Pentru a obține acest acord, vă rugăm să ne contactați la adresa vanzari@mediafax.ro.

 

Preluarea fără cost a materialelor de presă (text, foto si/sau video), purtătoare de drepturi de proprietate intelectuală, este aprobată de către www.mediafax.ro doar în limita a 250 de semne. Spaţiile şi URL-ul/hyperlink-ul nu sunt luate în considerare în numerotarea semnelor. Preluarea de informaţii poate fi făcută numai în acord cu termenii agreaţi şi menţionaţi aici