Emisiunea "Românii au talent" a obţinut un record de audienţă al spoturilor publicitare

"Românii au talent", emisiune difuzată de Pro TV în fiecare vineri de la ora 20.30, a obţinut cifre impresionante şi în ceea ce priveşte spoturile publicitare difuzate în timpul show-ului, potrivit unui comunicat remis MEDIAFAX.

Urmărește
3 afișări

Primele trei ediţii ale emisiunii au reuşit să livreze un număr de 2221,9 GRP-uri din totalul de 3499,3, ceea ce înseamnă 63,5% din oferta pieţei de publicitate. Conform GFK România, cifrele obţinute de Pro TV la nivelul publicului comercial din mediul urban au fost de peste 7 ori mai mari decât cele obţinute de Antena 1 în acelaşi interval orar, postul concurent ajungând la un număr de doar 301.9 GRP-uri, adică 8,6% din oferta pieţei de publicitate.

Şi la nivel de grup, CME ocupă primul loc la mare distanţă de concurenţă. În intervalul difuzării show-ului "Românii au talent", grupul CME a livrat pe parcursul celor trei ediţii ale show-ului un număr de 2419 GRP-uri, ceea ce înseamnă 69,1% din piaţa de publicitate. Cifrele obţinute sunt uriaşe, având în vedere că pe acelaşi interval orar trusturile concurente (Intact, Dogan, Naţional, Prima, Realitatea şi TVR) la un loc, nu au obţinut decât 24,9% din piaţa de publicitate.

În ceea ce priveşte punctele de rating, spoturile publicitare difuzate în primele trei ediţii ale emisiunii "Românii au talent" au atins o medie de 15,2 puncte de rating, de aproape 6 ori mai mult decât Antena 1, care a obţinut doar 2,7 puncte de rating. Vârful de audienţă a fost atins în cea de-a treia ediţie a emisiunii, când unul din spoturile publicitare difuzate de Pro TV a atins 27,1 puncte de rating.

Audienţele obţinute în timpul show-ului "Românii au talent" stabilesc un nou record, acestea fiind, la nivelul emisiunilor de divertisment, cele mai mari cifre obţinute din 2001, când a fost introdus un nou sistem de măsurare a audienţelor, cu PeopleMetere.

Conținutul website-ului www.mediafax.ro este destinat exclusiv informării și uzului dumneavoastră personal. Este interzisă republicarea conținutului acestui site în lipsa unui acord din partea MEDIAFAX. Pentru a obține acest acord, vă rugăm să ne contactați la adresa vanzari@mediafax.ro.

 

Preluarea fără cost a materialelor de presă (text, foto si/sau video), purtătoare de drepturi de proprietate intelectuală, este aprobată de către www.mediafax.ro doar în limita a 250 de semne. Spaţiile şi URL-ul/hyperlink-ul nu sunt luate în considerare în numerotarea semnelor. Preluarea de informaţii poate fi făcută numai în acord cu termenii agreaţi şi menţionaţi aici