Prima pagină » Cultură-Media » Zilnic, circa 2.000 de români îşi fac cont pe Facebook

Zilnic, circa 2.000 de români îşi fac cont pe Facebook

Zilnic, circa 2.000 de români îşi fac cont pe Facebook, în ultimele două luni ale anului numărul de utilizatori români ai acestei reţele de socializare crescând cu 60%, a declarat pentru MEDIAFAX Bianca Vlaston, Managing Director Httpool.
Zilnic, circa 2.000 de români îşi fac cont pe Facebook
13 nov. 2009, 16:48, Cultură-Media

„La sfârşitul lui august erau 260.000 de utilizatori cu conturi active pe Facebook. Acum (în noiembrie, n.r.) sunt 420.000. Asta înseamnă că, în două luni, numărul acestora a crescut cu 60%. Dacă facem un calcul pe zile (în intervalul 20 august – 11 noiembrie) înseamnă că, zilnic, 2.000 de români îşi fac cont pe Facebook”, a spus reprezentanta Httpool.

Datorită creşterii spectaculoase a numărului de utilizatori, tot mai mulţi advertiseri sunt atraşi de folosirea acestei platforme ca instrument de promovare.

„Având în vedere faptul că, în 2008, numărul de utilizatori Facebook din România era foarte mic şi numărul advertiserilor era aproape de zero. Pe 11 noiembrie, aproximativ 420.000 de români erau utilizatori de Facebook, faţă de 8.000 înregistraţi de Httpool în iulie 2008. Aşa că, dacă în iulie 2008 nu era nici un advertiser din România pe Facebook, în 2009, Httpool a desfăşurat campanii pe Facebook pentru aproximativ 50 de branduri”, a spus reprezentanta Httpool.

Până în prezent, în România, Httpool a desfăşurat campanii pentru advertiseri din aproape toate categoriile. În special cei din categoriile de bunuri de larg consum au dorit prezenţe mai puternice, mai integrate în peisajul reţelei sociale, făcând uz de toate tipurile de formate.

Reţelele sociale sunt locul unde utilizatorii de internet petrec din ce în ce mai mult timp. De exemplu, Mike Hoefflinger, Manager Brand Product Marketing al Facebook, afirmă că pagina „home” din contul Facebook este, în prezent, cea mai atractivă pagină din internet din punct de vedere al timpului pe care utilizatorul i-l alocă. (o ora jumătate, în medie per utilizator, pe zi). Aşadar, unul dintre avantaje ar fi că afinitatea utilizatorilor pentru Facebook este foarte mare, acest site devenind un canal necesar fiecărui plan de media online”.