Facebook a lansat un produs destinat jurnaliştilor, în parteneriat cu compania lui Rupert Murdoch

Facebook a lansat, în parteneriat cu grupul de presă News Corp., deţinut de Rupert Murdoch, un produs destinat jurnaliştilor - FB Newswire -, care are scopul de a-i ajuta pe ziarişti să găsească, să distribuie şi să integreze în munca lor ştiri şi informaţii publicate pe reţelele de socializare.

Urmărește
160 afișări
Imaginea articolului Facebook a lansat un produs destinat jurnaliştilor, în parteneriat cu compania lui Rupert Murdoch

Facebook a lansat un produs destinat jurnaliştilor, în parteneriat cu compania lui Rupert Murdoch (Imagine: Mediafax Foto/AFP)

Potrivit theguardian.com, FB Newswire este în fapt un agregator de ştiri şi informaţii de ultimă oră care sunt distribuite pe reţele de socializare de persoane şi companii din întreaga lume.

FB Newswire este un produs destinat jurnaliştilor dezvoltat în parteneriat cu Storyful, o companie care selectează şi distribuie "cele mai relevante şi de încredere" informaţii postate pe platformele de socializare online.

Storyful, care a fost înfiinţată în anul 2010, a fost cumpărată de grupul News Corp. în decembrie 2013 cu aproximativ 18 milioane de euro.

Potrivit lui Andy Mitchell, responsabil în cadrul Facebook de parteneriatele cu grupurile de media, noul produs FB Newswire va agrega conţinut de ultimă oră publicat pe Facebook de persoane şi companii din toată lumea, respectiv fotografii originale, înregistrări video şi status-uri actualizate de persoane aflate în prima linie a unor evenimente majore, precum protestele, alegerile şi evenimentele sportive. Toate aceste informaţii vor fi actualizate în timp real şi vor putea fi folosite de jurnalişti în relatările lor, a mai spus Andy Mitchell.

Noul serviciu FB Newswire poate fi accesat atât pe reţeaua de socializare Facebook (https://www.facebook.com/FBNewswire), cât şi pe platforma de microblogging Twitter (@FBNewswire).

Facebook a raportat venituri de 2,5 miliarde de dolari pentru primul trimestru al anului, în urcare cu 72%, şi un profit net de 642 milioane de dolari, triplu faţă de nivelul din perioada corespunzătoare din 2013, datorită creşterii puternice a afacerilor în zona publicităţii pe platforme mobile, după cum a informat joi Bloomberg.

De asemenea, Facebook a raportat 1,28 de miliarde utilizatori activi la sfârşitul lunii martie, reprezentând aproape jumătate din populaţia conectată la internet la nivel global. La sfârşitul anului trecut, reţeaua de socializare raporta 1,23 miliarde utilizatori activi.

Magnatul media Rupert Murdoch este fondatorul şi preşedintele grupului media News Corporation. News Corporation a finalizat, până la sfârşitul lunii iunie 2013, proiectul său de scindare, în companii diferite, a diviziei editoriale de activităţile de divertisment.

Divizia de cinema şi televiziune - inclusiv studiourile 20th Century Fox, reţeaua de televiziune Fox şi postul Fox News - a fost separată de cea care include ziarele şi operaţiunile de publishing ale grupului News Corp.

Din grupul media News Corp. fac parte şi publicaţiile americane Wall Street Journal şi New York Post, dar şi ziarele britanice Sunday Times şi The Sun, dar şi The Australian şi editura HarperCollins.

Conținutul website-ului www.mediafax.ro este destinat exclusiv informării și uzului dumneavoastră personal. Este interzisă republicarea conținutului acestui site în lipsa unui acord din partea MEDIAFAX. Pentru a obține acest acord, vă rugăm să ne contactați la adresa vanzari@mediafax.ro.

 

Preluarea fără cost a materialelor de presă (text, foto si/sau video), purtătoare de drepturi de proprietate intelectuală, este aprobată de către www.mediafax.ro doar în limita a 250 de semne. Spaţiile şi URL-ul/hyperlink-ul nu sunt luate în considerare în numerotarea semnelor. Preluarea de informaţii poate fi făcută numai în acord cu termenii agreaţi şi menţionaţi aici