- Home
- Cultură-Media
- SAN FRANCISCO, (31.07.2013, 16:26)
- Madalina Cerban
- Home
- Politic
- Economic
- Social
- Externe
- Sănătate
- Sport
- Life-Inedit
- Meteo
- Healthcare Trends
- Economia digitală
- Angajat în România
- Ieși pe plus
- Video
Facebook atrage mai mulţi tineri în prime-time decât cele mai importante televiziuni
Facebook, cea mai mare reţea de socializare din lume, atrage mai multe persoane cu vârsta cuprinsă între 18 şi 24 de ani, în timpul orelor din prime-time, decât oricare dintre cele mai importante patru reţele de televiziune, potrivit unui studiu realizat de compania Nielsen, citat de bloomberg.com.
Urmărește
927 afișări
Facebook atrage mai mulţi tineri în prime-time decât cele mai importante televiziuni (Imagine: Shutterstock)
Conform studiului, jumătate dintre tinerii cu vârste între 18 şi 24 de ani, care deţin atât televizoare, cât şi computere, accesează reţeaua de socializare Facebook între orele 20.00 şi 23.00, în timpul săptămânii, potrivit Nielsen.
În schimb, cele patru televiziuni incluse în acest studiu atrag între 37 şi 43% din aceste persoane tinere. Nielsen a refuzat să precizeze care sunt reţelele de televiziune pe care le-a inclus în acest studiu, care a fost comandat companiei Nielsen de Facebook.
ULTIMELE ȘTIRI
-
Centrul Global de Angajament (GEC) din cadrul Departamentului de Stat al SUA, acuzat de republicani că-i cenzurează pe americani, se închide după ce a rămas fără finanțare. Elon Musk l-a catalogat ca fiind „cel mai mare infractor din SUA”
-
ISU Tulcea, despre incidentul aviatic: nu au fost înregistrate apeluri la 112
-
MApN: în judeţul Tulcea a fost detectată o ţintă aeriană de mici dimensiuni
-
Azerbaidjanul „se aşteaptă ca partea rusă să recunoască” doborârea avionului de pasageri
Acesta este primul studiu important care compară "audienţa" Facebook cu cea a televiziunilor, furnizându-le advertiserilor informaţii cu privire la utilizatorii celor două tipuri de platforme.
Informaţiile furnizate de acest studiu sunt favorabile Facebook în contextul luptei pe care o duce compania pentru a sparge monopolul deţinut de reţelele de televiziune în privinţa bugetelor din publicitate.
Totodată, Facebook plănuieşte să vândă spaţiu publicitar în stilul reclamelor difuzate de televiziuni, în valoare totală de 2,5 milioane de dolari pe zi, potrivit unor surse apropiate companiei.
"Datele oferite de acest studiu schimbă felul în care advertiserii ne privesc în momentul de faţă", a declarat Fred Leach, Head of Measurement Research la Facebook, într-un interviu. "Aceştia obişnuiau să se gândească la Facebook ca la o nişă, atunci când îşi stabileau bugetele de marketing. Însă aceste noi date demonstrează că Facebook este o piesă foarte importantă care le poate furniza audienţă", a mai spus Fred Leach.
Pe de altă parte, în timpul zilei, Facebook are o şi mai mare audienţă comparativ cu cea a celor patru televiziuni, potrivit aceluiaşi studiu. Facebook atrage peste jumătate din persoanele cu vârsta cuprinsă între 18 şi 44 de ani. Niciuna din cele patru televiziuni incluse în acest studiu nu atrage mai mult de 40% din persoanele din această grupă de vârstă.
"De-a lungul unei zile lucrătoare, cele mai multe persoane nu au în faţa lor un televizor (la care să se poată uita, n.r.)", a mai spus Fred Leach.
Facebook nu are însă un succes la fel de mare în rândul persoanelor mature, în prime-time. În acest interval orar, Facebook atrage doar 48% dintre persoanele cu vârsta cuprinsă între 35 şi 44 de ani, în timp ce fiecare din televiziunile incluse în studiu poate să atragă peste 65% din telespectatorii din această grupă de vârstă.
Studiul Nielsen nu precizează timpul petrecut de utilizatorii reţelei de socializare Facebook. De asemenea, studiul nu furnizează informaţii despre alte reţele de socializare, precum Twitter. Totuşi, Nielsen plănuieşte să furnizeze în acest an şi informaţii despre numărul persoanelor care utilizează reţeaua de microblogging Twitter în timp ce se uită la televizor.
Din actualul studiu a rezultat o suprapunere a celor două activităţi: privitul la televizor şi verificatul contului de Facebook.
"Mulţi oameni vorbesc pe Facebook despre show-urile TV la care se uită chiar în timpul în care se află pe reţeaua de socializare", a mai spus Fred Leach. El a precizat că acest lucru reprezintă o oportunitate pentru advertiseri, ale căror mesaje pot astfel să ajungă de mai multe ori la consumatori.
Citește pe alephnews.ro: Adrian Sârbu: Ce se va alege de copilul tău – suprema ta investiție – după 12 ani de școală la stat în „România Educată” a lui Iohannis? Nu știi și te enervezi. Sau știi și te enervezi
Citește pe www.zf.ro: S-a terminat cu sunatul după doctori, vânatul de programări şi aşteptatul. 2025 va fi anul revoluţiei tehnologice şi în sănătate. Ce vor putea face pacienţii în viitorul apropiat. VIDEO
Citește pe www.zf.ro: Cum poate România să ajungă o forţă în regiune şi să lase în urmă toţi vecinii
Conținutul website-ului www.mediafax.ro este destinat exclusiv informării și uzului dumneavoastră personal. Este interzisă republicarea conținutului acestui site în lipsa unui acord din partea MEDIAFAX. Pentru a obține acest acord, vă rugăm să ne contactați la adresa vanzari@mediafax.ro.
Israelul a efectuat atacuri aeriene asupra aeroportului internațional din Yemen. A fost vizată infrastructura militară a rebelilor Houthi
S-a terminat cu sunatul după doctori, vânatul de programări şi aşteptatul. 2025 va fi anul revoluţiei tehnologice şi în sănătate. Ce vor putea face pacienţii în viitorul apropiat. VIDEO
Măsurile disperate pe care le iau chinezii ca să încurajeze natalitatea. Îi învaţă pe tineri chiar şi cum să meargă la întâlniri şi să se îndrăgostească
Oficial Direcţia Informaţii Militare: este un grad de probabilitate scăzut pentru o confruntare Rusia – NATO
Una dintre cele mai râvnite femei din lume s-a despărțit de iubitul fotbalist. Cine e latino loverul de care s-a îndrăgostit
PROSPORT.RO
Ministrul Justiţiei: La sfârşitul lunii martie cred că SIIJ poate fi desfiinţată. "Această Secţie şi-a ratat rolul pe care l-ar fi putut avea"
ULTIMA ORǍ
vezi mai multe