Facebook creează o funcţie de "Salvare", care permite o vizionare ulterioară a conţinuturilor

Reţeaua de socializare Facebook a anunţat luni o nouă funcţie, cea de "Salvare", care le permite utilizatorilor să marcheze articolele, link-urile şi alte conţinuturi pe care le-au văzut pe site şi pe care doresc să le vizioneze mai târziu.

Urmărește
13023 afișări
Imaginea articolului Facebook creează o funcţie de "Salvare", care permite o vizionare ulterioară a conţinuturilor

Facebook creează o funcţie de "Salvare", care permite o vizionare ulterioară a conţinuturilor

"În fiecare zi, oamenii găsesc tot felul de lucruri interesante pe Facebook pe care nu au timp să le exploreze imediat. Acum, putem salva acele lucruri găsite pe Facebook pentru a le viziona mai târziu, când vom avea mai mult timp", a explicat Daniel Giambalvo, un inginer de la Facebook, într-un mesaj publicat pe site-ul grupului american.

Utilizatorul va fi singurul care va cunoaşte conţinuturile pe care a decis să le "salveze", cu excepţia cazului când decide să partajeze această informaţie.

Facebook precizează faptul că funcţia "Salvare" va fi disponibilă "în zilele următoare" pentru "toată lumea", indiferent dacă utilizatorul se conectează pe site de pe un computer clasic sau de pe un dispozitiv mobil precum iPhone şi iPad de la Apple sau folosind un program al Google Android.

Utilizatorii Facebook se conectează tot mai mult pe reţea de pe telefoane inteligente şi nu rămân pe site la fel de mult timp ca atunci când se conectează de pe un computer. Noua funcţie îi va încuraja să revină şi să petreacă mai mult timp pe reţea.

Facebook avea la sfârşitul lunii martie circa 1,28 miliarde de utilizatori activi pe lună, dintre care 1,01 miliarde dispun de acces la reţea de pe dispozitive mobile.

 

Conținutul website-ului www.mediafax.ro este destinat exclusiv informării și uzului dumneavoastră personal. Este interzisă republicarea conținutului acestui site în lipsa unui acord din partea MEDIAFAX. Pentru a obține acest acord, vă rugăm să ne contactați la adresa vanzari@mediafax.ro.

 

Preluarea fără cost a materialelor de presă (text, foto si/sau video), purtătoare de drepturi de proprietate intelectuală, este aprobată de către www.mediafax.ro doar în limita a 250 de semne. Spaţiile şi URL-ul/hyperlink-ul nu sunt luate în considerare în numerotarea semnelor. Preluarea de informaţii poate fi făcută numai în acord cu termenii agreaţi şi menţionaţi aici