Facebook testează introducerea etichetei "satiră" pentru separarea informaţiilor reale de parodii

Reţeaua de socializare Facebook testează introducerea etichetei "satiră" pentru a indica utilizatorilor săi atunci când articolele publicate nu sunt informaţii reale, ci parodii.

Urmărește
81 afișări
Imaginea articolului Facebook testează introducerea etichetei "satiră" pentru separarea informaţiilor reale de parodii

Facebook testează introducerea etichetei "satiră" pentru separarea informaţiilor reale de parodii (Imagine: Mediafax Foto/AFP)

Facebook încearcă să găsească posibilităţi de a separa mai clar textele satirice de celelalte, ca urmare a unor solicitări primite de la utilizatori, a declarat pentru AFP un reprezentant al reţelei de socializare.

Potrivit presei internaţionale, unii utilizatori ai Facebook nu pot să distingă articolele satirice de cele reale.

Astfel, Facebook testează în SUA introducerea etichetei "satiră" în faţa link-urilor care trimit la acele site-uri care s-au specializat în publicarea unor articole false, care sunt prezentate însă în mod serios, precum Le Gorafi din Franţa şi The Onion din Statele Unite.

Conținutul website-ului www.mediafax.ro este destinat exclusiv informării și uzului dumneavoastră personal. Este interzisă republicarea conținutului acestui site în lipsa unui acord din partea MEDIAFAX. Pentru a obține acest acord, vă rugăm să ne contactați la adresa vanzari@mediafax.ro.

 

Preluarea fără cost a materialelor de presă (text, foto si/sau video), purtătoare de drepturi de proprietate intelectuală, este aprobată de către www.mediafax.ro doar în limita a 250 de semne. Spaţiile şi URL-ul/hyperlink-ul nu sunt luate în considerare în numerotarea semnelor. Preluarea de informaţii poate fi făcută numai în acord cu termenii agreaţi şi menţionaţi aici