Facebook vrea să convingă grupurile de presă să publice mai multe conţinuturi online

Facebook a început, luni, să testeze o nouă funcţie online, prin intermediul căreia speră să convingă grupurile de presă să publice mai multe conţinuturi pe reţeaua de socializare, preferabil de tipul celor postate pe platforme online concurente, precum Twitter.

Urmărește
792 afișări
Imaginea articolului Facebook vrea să convingă grupurile de presă să publice mai multe conţinuturi online

Facebook vrea să convingă grupurile de presă să publice mai multe conţinuturi online (Imagine: Mediafax Foto/AFP)

Noua funcţie - "Stories to share" - sugerează administratorilor paginilor Facebook ale grupurilor de media articole care au fost publicate pe site-urile acestora, dar nu şi pe platforma de socializare şi care au potenţial de a avea efect viral, a explicat Facebook pe blogul său oficial.

Facebook spune că testele nu vizează pentru moment decât organizaţiile şi publisherii media, însă doreşte să extindă această opţiune pentru "publisherii de orice tip".

Facebook mai spune că traficul generat de reţea pentru site-urile de media a crescut cu 170% în ultimul an.

"Facebook generează cel mai mare trafic comparativ cu celelalte reţele de socializare", se mai arată pe blogul platformei online.

Conținutul website-ului www.mediafax.ro este destinat exclusiv informării și uzului dumneavoastră personal. Este interzisă republicarea conținutului acestui site în lipsa unui acord din partea MEDIAFAX. Pentru a obține acest acord, vă rugăm să ne contactați la adresa vanzari@mediafax.ro.

 

Preluarea fără cost a materialelor de presă (text, foto si/sau video), purtătoare de drepturi de proprietate intelectuală, este aprobată de către www.mediafax.ro doar în limita a 250 de semne. Spaţiile şi URL-ul/hyperlink-ul nu sunt luate în considerare în numerotarea semnelor. Preluarea de informaţii poate fi făcută numai în acord cu termenii agreaţi şi menţionaţi aici