Festivalul UPGRADE 100, fostul iCEE.fest, se amână în 1-2 octombrie şi lansează o versiune online, cu acces gratuit

Urmărește
65 afișări
Imaginea articolului Festivalul UPGRADE 100, fostul iCEE.fest, se amână în 1-2 octombrie şi lansează o versiune online, cu acces gratuit

Festivalul UPGRADE 100, fostul iCEE.fest, se amână în 1-2 octombrie şi lansează o versiune online, cu acces gratuit

Festivalul UPGRADE 100 – cel mai mare eveniment dedicat transformărilor generate de tehnologie şi internet organizat în România, cunoscut până anul trecut ca iCEE.fest -, se amână din luna iunie pentru 1 şi 2 octombrie (după ce a fost organizat neîntrerupt, din anul 2012, în luna iunie).

„Dincolo de siguranţa participanţilor, a speakerilor şi a echipei noastre, este evident că vom traversa o perioadă cu provocări pentru fiecare dintre noi, dar şi pentru economie şi pentru partenerii, sponsorii şi furnizorii noştri, motiv pentru care am luat această decizie, deloc uşoară”, a explicat Dragoş Stanca, organizator al festivalului.

Tot azi, sub sloganul #StayHome #StaySafe #StayUpgraded, accesul în aplicaţia UPGRADE 100 şi în Virtual Festival este oferit gratuit, doar pe bază de user şi parolă.

În platformă se vor organiza şi „evenimente” live dedicate, primul fiind chiar pe tema pandemiei globale COVID19 şi a modului în care tehnologia poate accelera lupta împotriva acestuia. Şi platforma de ştiri şi analize UPGRADE 100 Live are un nou design, începând de azi.

Organizatorii au mai anunţat că festivalul din acest an va fi format din 3 evenimente distincte: Marcom, Disruption si Startups.

„Practic, fiecare zonă de interes va fi tratată special. Industria de marketing şi comunicare rămâne la „baza” festivalului, însă celelate două zone de interes noi Disruption – despre impactul tehnologiei şi transformării digitale în diverse industrii şi Startups, adăugate în timp, vor avea o greutate mai mare şi bilete dedicate”, spun organizatorii.

Printre speakerii confirmaţi pentru acest an se numără experţi globali în marketing (Thomas Bartha), disruption (Mark Adams), creativitate (Ravid Kuperberg), ecommerce (Oli Gardner) şi mulţi alţii, prezentaţi în detaliu pe site.

Biletele se pot achiziţiona deja tot de pe site-ul oficial.

Pentru cele mai importante ştiri ale zilei, transmise în timp real şi prezentate echidistant, daţi LIKE paginii noastre de Facebook!

Urmărește Mediafax pe Instagram ca să vezi imagini spectaculoase și povești din toată lumea!

Conținutul website-ului www.mediafax.ro este destinat exclusiv informării și uzului dumneavoastră personal. Este interzisă republicarea conținutului acestui site în lipsa unui acord din partea MEDIAFAX. Pentru a obține acest acord, vă rugăm să ne contactați la adresa vanzari@mediafax.ro.

 

Preluarea fără cost a materialelor de presă (text, foto si/sau video), purtătoare de drepturi de proprietate intelectuală, este aprobată de către www.mediafax.ro doar în limita a 250 de semne. Spaţiile şi URL-ul/hyperlink-ul nu sunt luate în considerare în numerotarea semnelor. Preluarea de informaţii poate fi făcută numai în acord cu termenii agreaţi şi menţionaţi aici