Finala Europa League pe ProTV, cel mai urmărit meci cu echipe de club străine. Câţi telespectatori au urmărit partida dintre Athletico Madrid şi Athletic Bilbao

Pro TV a înregistrat un nou record de audienţă, miercuri seară, cu finala Europa League, care a fost cel mai urmărit meci al unor echipe de club străine, peste 5 milioane de telespectatori urmărind partida dintre Athletico Madrid şi Athletic Bilbao în minutul de aur al transmisiei, 22.30.

Urmărește
366 afișări
Imaginea articolului Finala Europa League pe ProTV, cel mai urmărit meci cu echipe de club străine. Câţi telespectatori au urmărit partida dintre Athletico Madrid şi Athletic Bilbao

Finala Europa League pe ProTV, cel mai urmărit meci cu echipe de club străine. Câţi telespectatori au urmărit partida dintre Athletico Madrid şi Athletic Bilbao (Imagine: Bogdan Iordache/Mediafax Foto)

România s-a bucurat de fotbalul de cea mai înaltă calitate oferit miercuri seară de Pro TV, potrivit unui comunicat remis MEDIAFAX de televiziune.

Conform Kantar Media, finala Europa League, difuzată în intervalul 21.46 - 23.37, a obţinut o audienţă record în rândul publicului comercial din mediul urban, cu vârste cuprinse între 18 şi 49 de ani, de 24,8 puncte de rating şi 51,5% cotă de piaţă, fiind cel mai urmărit meci al unor echipe de club străine de la introducerea măsurătorii cu peoplemetere.

Pe locul al doilea, cu o audienţă de aproape opt ori mai mică, s-a situat Antena 1, care a înregistrat 3,6 puncte de rating şi o cota de piaţă de 7,4 procente.

Situaţia a fost aceeaşi şi la nivelul publicului din mediul urban, unde Pro TV a înregistrat o audienţă medie de 24,6 puncte de rating şi o cotă de piaţă de 48,1 procente, în timp ce Antena 1 a obţinut doar 3,3 puncte de rating şi o cotă de piaţă de 6,4 puncte de rating. La nivelul publicului masculin din mediul comercial urban, finala câştigată miercuri seară, cu 3-0, de Athletico Madrid a înregistrat o audienţă uriaşă, de 29 de puncte de rating şi o cotă de piaţă de 61,3 procente.

Peste 5 milioane de telespectatori la nivelul întregii populaţii au fost cu ochii pe spectacolul oferit de Athletico Madrid şi Athletic Bilbao în minutul de aur al transmisiei (22.30).

La nivelul publicului comercial din mediul urban, în minutul de aur, 22.31, Pro TV a înregistrat o audienţă de 28,2 puncte de rating şi o cotă de piaţă de 55,3%.

Finala a fost urmărită live video şi pe telefonul mobil, pe m.sport.ro, mobisite ce a înregistrat, miercuri, un record absolut pentru piaţă - 120.358 de vizite, audienţă la nivelul versiunilor www. ale unor site-uri ca a1.ro, ejobs.ro şi peste versiunile www. ale unor site-uri precum jurnalul.ro şi cinemagia.ro.

De altfel, m.sport.ro a doborât recordul all-time al audienţelor pe mobil trei zile consecutive, iar în ultimul an şi-a crescut traficul de peste 2,7 ori.

De asemenea, miercuri, www.sport.ro a fost cel mai vizitat site din .ro: nu mai puţin de 346.000 useri au accesat site-ul nr. 1 de sport din România.

Conținutul website-ului www.mediafax.ro este destinat exclusiv informării și uzului dumneavoastră personal. Este interzisă republicarea conținutului acestui site în lipsa unui acord din partea MEDIAFAX. Pentru a obține acest acord, vă rugăm să ne contactați la adresa vanzari@mediafax.ro.

 

Preluarea fără cost a materialelor de presă (text, foto si/sau video), purtătoare de drepturi de proprietate intelectuală, este aprobată de către www.mediafax.ro doar în limita a 250 de semne. Spaţiile şi URL-ul/hyperlink-ul nu sunt luate în considerare în numerotarea semnelor. Preluarea de informaţii poate fi făcută numai în acord cu termenii agreaţi şi menţionaţi aici