- Home
- Cultură-Media
- BUCUREŞTI, (03.10.2011, 12:27)
- Madalina Cerban ,
- Home
- Politic
- Economic
- Social
- Externe
- Sănătate
- Sport
- Life-Inedit
- Meteo
- Healthcare Trends
- Economia digitală
- Angajat în România
- Ieși pe plus
- Video
Formatul TV românesc "Miss fata de la ţară", exportat în 11 ţări, precum Suedia, Ungaria şi Ghana
Formatul TV "Miss Country Girl/ Miss fata de la ţară", produs de compania Media Factory şi difuzat în România de Prima TV, a fost achiziţionat de compania Viasat Broadcasting pentru a fi difuzat în 11 ţări, printre care Suedia, Danemarca, Norvegia, Ungaria, Republica Cehă şi Ghana.
Urmărește
1039 afișări
Formatul TV românesc "Miss fata de la ţară", exportat în 11 ţări, precum Suedia, Ungaria şi Ghana (Imagine: Shutterstock)
În mod concret, Viasat Broadcasting a achiziţionat drepturile de realizare şi difuzare a formatului "Miss Country Girl" în 11 teritorii: Suedia, Danemarca, Norvegia, Estonia, Letonia, Lituania, Bulgaria, Ungaria, Slovenia, Republica Cehă şi Ghana, potrivit unui comunicat remis MEDIAFAX.
Viasat Broadcasting face parte din grupul internaţional Modern Times Group MTG AB şi este principalul operator de televiziune din Scandinavia şi ţările baltice, dar are şi operaţiuni directe de televiziune în Bulgaria, Cehia, Ungaria, Slovenia, Rusia, Ucraina şi Ghana (în Africa). În portofoliul Viasat Broadcasting se regăsesc televiziuni precum TV3, TV6, TV8, TV1000, Nova TV, Viasat 3 şi Viasat 4. Televiziunile Viasat sunt distribuite în 30 de ţări, în 125 de milioane de case.
ULTIMELE ȘTIRI
-
Adrian Sârbu: Știi cum procedezi duminică, pe 24. Te duci la vot și cauți Trump pe buletin. Cu Nicu și Marcel rămâne cum am stabilit
-
Se circulă în condiţii de iarnă pe străzile din mai multe judeţe. Recomandările poliţiştilor
-
Ciolacu a discutat din nou cu Trump, împreună cu Viktor Orban. Ce spune despre intrarea României în programul Visa Waiver
-
Donald Trusk avertizează că ameninţarea unui război global este „serioasă şi reală”
Formatul TV românesc "Miss Country Girl" este distribuit la nivel internaţional de Tim Crescenti, unul dintre cei mai influenţi distribuitori de formate de televiziune din SUA şi preşedintele companiei Small World IF. "Miss Country Girl" a fost lansat la nivel internaţional în luna ianuarie, la Miami, la NATPE - unul dintre cele mai importante târguri de televiziune din lume -, fiind prezentat ulterior şi la cel mai important târg european de vânzare şi achiziţionare de produse de televiziune - MIPTV de la Cannes (4 - 7 aprilie).
"Suntem foarte aproape de a anunţa o tranzacţie pentru producerea acestui format ("Miss Country Girl", n.r.) şi în SUA", a declarat Tim Crescenti pentru publicaţia C21. De asemenea, Tim Crescenti a precizat că formatul românesc "Miss Country Girl" a fost deja achiziţionat pentru a fi produs în Franţa.
De altfel, pe 8 aprilie, după târgul de televiziune MIPTV de la Cannes, Marius Toader, director de creaţie al Media Factory, a declarat pentru MEDIAFAX că formatul TV "Miss Country Girl/ Miss fata de la ţară" a fost vândut pentru a fi realizat şi în Franţa, Ucraina şi Rusia.
Atunci, Marius Toader a precizat că "Miss Country Girl" a fost deja achiziţionat de Endemol France.
În plus, "Miss Country Girl" este în producţie pentru a fi difuzat în Ucraina, de televiziunea 1+1. "Ei au decis să ia şi opţiunea pentru Rusia, unde vor să îl producă", a mai spus atunci Marius Toader. El a precizat că şi mai multe companii din SUA sunt în negocieri pentru preluarea formatului.
Formatul "Miss fata de la ţară", al casei de producţie Media Factory, a avut premiera în România în septembrie 2010, pe postul Prima TV, având-o ca gazdă pe Andreea Raicu. În prezent, Prima TV a început difuzarea celui de-al treilea sezon al emisiunii "Miss fata de la ţară", programul fiind prezentat tot de Andreea Raicu.
"Miss Country Girl" nu este primul format al casei de producţie Media Factory remarcat la nivel internaţional. Astfel, un format TV inspirat din mitul lui Dracula şi intitulat "Dracula tour challenge" a fost selecţionat în finala MIPFormats Talent Pitch, o secţiune "premium" dedicată formatelor de televiziune, care s-a desfăşurat tot în cadrul târgului de televiziune MIPTV de la Cannes.
"Formatul a fost creat de noi şi dezvoltat apoi împreună cu compania americană Small World IFT, care şi-a trecut deja numele de la înscriere ca distribuitor al formatului", a declarat pentru MEDIAFAX Marius Toader în 10 martie, după ce "Dracula tour challenge" a fost selectat în finala MIPFormats Talent Pitch, alături de alte cinci formate din Spania, Germania şi Franţa.
Potrivit lui Marius Toader, formatul de televiziune "Dracula tour challenge" este un reality show - competiţie, care are la bază dorinţa străinilor interesaţi să descopere adevăratul mit al lui Dracula şi al Transilvaniei. El a precizat că "Dracula tour challenge" este un format creat special pentru străinătate, el urmând să fie distribuit la nivel internaţional de compania Small World IFT, condusă de Tim Crescenti.
Recunoaşterea internaţională a celor două formate TV româneşti "Miss Country Girl" şi "Dracula tour challenge" a fost posibilă şi datorită sprijinului major al lui Tim Crescenti.
Înainte de a lansa compania Small World IF, Tim Crescenti a fost vicepreşedinte al operaţiunilor internaţionale de producţie ale Fox World. De asemenea, a fost vicepreşedinte al diviziei de formate internaţionale a Sony Pictures Television International. În 2005, Crescenti a lansat Small World IF.
Fondată în 2002, Media Factory este una dintre primele casele de producţie independente din România. Media Factory a produs până în prezent peste 20 de formate de televiziune, printre care "Vine Teo!", "România mea", "Reporter Incognito", "Animat Planet Show" şi "Aruncaţi din tren".
Citește pe alephnews.ro: Donald Tusk, premierul Poloniei, avertizează că amenințarea unui Al Treilea Război Mondial este „serioasă și reală”
Citește pe www.zf.ro: Germania, prinsă în mijlocul unui război care riscă să arunce toată Europa în haos: Cancelarul german Olaf Scholz este presat să trimită rachete cu rază lungă de acţiune în Ucraina
Citește pe www.zf.ro: Black Friday-ul care sparge toate recordurile. Cum s-a ajuns aici
Conținutul website-ului www.mediafax.ro este destinat exclusiv informării și uzului dumneavoastră personal. Este interzisă republicarea conținutului acestui site în lipsa unui acord din partea MEDIAFAX. Pentru a obține acest acord, vă rugăm să ne contactați la adresa vanzari@mediafax.ro.
Intră România în Schengen din ianuarie? Momentul decisiv ar putea fi reprezentat de discuția de la Budapesta
Germania, prinsă în mijlocul unui război care riscă să arunce toată Europa în haos: Cancelarul german Olaf Scholz este presat să trimită rachete cu rază lungă de acţiune în Ucraina
Cine este antreprenoarea care a revoluţionat industria textilă cu afacerea sa? Ea a renunţat la jobul pe care il avea, pentru a se implica într-un proiect pe care îl creştea de mai multă vreme
Oficial Direcţia Informaţii Militare: este un grad de probabilitate scăzut pentru o confruntare Rusia – NATO
FOTO. Vedeta din filmele pentru adulți s-a cuplat cu un milionar controversat din fotbal
PROSPORT.RO
Cu ce condiție i-ar fi lăsat Adriana Bahmuțeanu pe băieții ei în vila lui Silviu Prigoană: 'Eram DISPUSĂ!'
CANCAN.RO
Cod roșu de viscol și ninsori abundente în România, emis de meteorologii de la Severe Weather Alert
GANDUL.RO
Ministrul Justiţiei: La sfârşitul lunii martie cred că SIIJ poate fi desfiinţată. "Această Secţie şi-a ratat rolul pe care l-ar fi putut avea"
ULTIMA ORǍ
vezi mai multe