- Home
- Cultură-Media
- BUCUREŞTI, (14.11.2009, 15:50)
- Home
- Politic
- Economic
- Social
- Externe
- Sănătate
- Sport
- Life-Inedit
- Meteo
- Healthcare Trends
- Economia digitală
- Angajat în România
- Ieși pe plus
- Video
FourHooks, agenţia anului la Internetics 2009
FourHooks a fost desemnată agenţia anului, în cadrul festivalului de branding, marketing şi advertising online Internetics, în timp ce Orange a fost desemnat webvertiserul anului.
Urmărește
29 afișări
FourHooks, agenţia anului la Internetics 2009
La categoria "Site-uri, microsite-uri şi bloguri de promovare", care a atras şi cele mai multe înscrieri, respectiv 141 de lucrări, juriul a desemnat următorii câştigători: proiectul "Metropotam Interbelic - microsite", înscris în competiţie de către agenţia FourHooks la secţiunea "Mâncare şi băutură" şi dezvoltat pentru clientul URSUS Breweries (subsidiara SABMiller) - Timişoreana, la secţiunea "Publicaţii şi media" - câştigător "Discovery Metropotam", înscris de FourHooks pentru clientul DiscoveryNetwork şi la secţiunea "Servicii publice"- câştigători "Digital Zoo" înscris de My Web Interactive şi dezvoltat pentru clientul UPC, precum şi www.ioanid.com, dezvoltat de Kinecto pentru Gradiniţa Ioanid. Dintre aceştia, "Metropotam Interbelic - microsite" este marele câştigător al categoriei, fiind premiat cu aur.
ULTIMELE ȘTIRI
-
Alegerile prezidenţiale au fost contestate la CCR. Se cere anularea primului tur
-
CCR se reuneşte joi pentru a decide în privinţa cererilor de anulare a prezidenţialelor
-
Trupele israeliene au deschis focul în Liban la câteva ore după începerea armistiţiului
-
Fostul ministru de externe din Ucraina: nicio speranţă că Trump va obţine un acord de pace
În categoria "Best use of" s-a acordat un singur premiu, proiectului "Lumea fără zero" pentru "Best use of advertising games", înscris de Webstyler şi dezvoltat pentru clientul Coca-Cola.
La categoria "Campanii interactive" au fost trei câştigători: "Lumea fără zero" (Webstyler, Coca-Cola) la secţiunea "Mâncare şi băutură", "Coşul zilnic" (Interactions pentru clientul Mega Image) la secţiunea "Retail şi comerţ electronic" şi "Metropotam Interbelic" (FourHook, URSUS Breweries). Dintre aceştia, "Lumea fără zero" (Webstyler, Coca-Cola) şi "Coşul zilnic" (Interactions pentru clientul Mega Image) au luat argintul.
Juriul a acordat şi două premii speciale: http://www.squish.ro/#/work_art pentru "Best use of technology", înscris de Senior Intercative şi dezvoltat pentru clientul Wrigley Balcan East, şi premiul special pentru neconvenţional "Internet:Medium of all Media" realizat de Braincap.
Pe de alta parte, juriul de bloggeri Internetics şi-a desemnat câştigătorii pentru "Best use of viral" - "Interviu Adi Despot - Reloaded" realizat de Metromind pentru Artmark, "Best use of advertising games" - www.seiful.ro dezvoltat de MediaPro Interactiv Games pentru apropo.ro şi alţi doi câştigători la "Best use of banners" - Anim'Est 2008 dezvoltat de Ogilvy Group pentru Animation Film Festival - Anim'Est şi "Canicula face bine la reducere" a Initiative Media pentru Orange România.
Titlul de webvertiserul anului acordat de către IAB România, pe baza votului intern al membrilor IAB România, a revenit Orange România.
"Anul acesta, mai mult ca niciodată s-a observat o creştere a standardelor juriului faţă de lucrările înscrise. Acest lucru s-a întâmplat datorită sau poate din cauza unei ponderi mai mari a profesioniştilor din marketing prezenţi în juriu. Şi credem că mesajul pe care-l trimite astfel pieţei acest juriu format din aceşti oameni, oricât de dezamăgitor ar fi pentru unii, ar trebui luat ca un semnal. Important pentru industrie este să observe ce apreciază un om de marketing atât din punct de vedere al competenţelor unei agenţii dar şi al relevanţei cifrelor din spatele unui proiect. Indiferent de cât de justificată sau nejustificată va fi considerată această lista atât de scurtă a câştigătorilor Internetics 2009, cel mai important obiectiv al industriei şi al proiectului nostru este acela de aduce mai mult focus şi mai multe bugete în online-ul românesc. Iar acest lucru se poate face doar cunoscându-se cât mai bine, reciproc, toţi jucătorii, agenţii sau clienţi, cu relele şi bunele fiecăruia", a declarat Andrei Borţun, General Manager Millenium Communications, organizator Internetics.
Cu o structură, juriu şi criterii noi, Internetics s-a repoziţionat anul acesta ca un festival de branding, marketing şi advertising online. Festivalul pune accentul pe soluţiile de comunicare oferite de agenţii clienţilor în contextul actual al pieţei. Scopul festivalului este de a creşte piaţa de comunicare online din România şi de a promova ideile creative şi strategice.
Internetics este un proiect Millenium Communications, companie înfiinţată în anul 1998, ca agenţie de Relaţii Publice. În prezent, Millenium are trei divizii separate: PR, BTL şi proiecte proprii - Internetics, AdPrint, Gala Societăţii Civile.
Citește pe alephnews.ro: Călin Georgescu și soția sa, Cristela Georgescu, s-au adresat criticilor: „Nu putem să stăm în genunchi decât în fața lui Dumnezeu”
Citește pe www.zf.ro: Ce legătură este între Călin Georgescu, Asociaţia Română a Clubului de la Roma, Mugur Isărescu, BNR
Citește pe www.zf.ro: Black Friday-ul care sparge toate recordurile. Cum s-a ajuns aici
Conținutul website-ului www.mediafax.ro este destinat exclusiv informării și uzului dumneavoastră personal. Este interzisă republicarea conținutului acestui site în lipsa unui acord din partea MEDIAFAX. Pentru a obține acest acord, vă rugăm să ne contactați la adresa vanzari@mediafax.ro.
Cine este tânărul din România care a preluat conducerea imperiului de sute de milioane de euro construit de tatăl său
Oficial Direcţia Informaţii Militare: este un grad de probabilitate scăzut pentru o confruntare Rusia – NATO
FOTO. Milionarul se însoară cu nepoata fostei soții. Cum arată femeia care i-a luat mințile
PROSPORT.RO
Care este numele real al Elenei Lasconi? Puțini sunt cei care știu ce scrie în buletinul ei
CANCAN.RO
Ministrul Justiţiei: La sfârşitul lunii martie cred că SIIJ poate fi desfiinţată. "Această Secţie şi-a ratat rolul pe care l-ar fi putut avea"
ULTIMA ORǍ
vezi mai multe