"Frumuseţe pe muchie de cuţit" - lider de audienţă, marţi seară, la Pro TV - FOTO

"Frumuseţe pe muchie de cuţit" a fost din nou lider de audienţă, marţi, de la ora 20.30, pe Pro TV, aproape două milioane de telespectatori la nivelul întregii ţări urmărind emisiunea prezentată de Victor Slav, informează postul TV.

Urmărește
498 afișări
Imaginea articolului "Frumuseţe pe muchie de cuţit" - lider de audienţă, marţi seară, la Pro TV - FOTO

"Frumuseţe pe muchie de cuţit" - lider de audienţă, marţi seară, la Pro TV - FOTO

Marţi seară, aproape două milioane de telespectatori, la nivelul întregii ţări, au urmărit emisiunea prezentată de Victor Slav în minutul de aur, 21.51, atunci când Pro TV înregistra pe publicul comercial un vârf de audienţă de 10,4 puncte de rating şi 25,7% cota de piaţă.

Emisiunea a fost lider absolut de audienţă în intervalul orar 20.40 - 22.14, atât pe publicul comercial din mediul urban cu vârste cuprinse între 18 şi 49 de ani, cât şi pe publicul din mediul urban.

Telespectatorii Pro TV au urmărit, marţi seară, povestea emoţionantă a două femei, Petronela şi Loredana, pentru care viaţa însemnase până la întâlnirea cu această emisiune un şir de suferinţe şi complexe. Cei mai mulţi români au urmărit etapele prin care Petronela şi Loredana au trecut pentru a corecta defectele fizice care le răpiseră încrederea în sine.

Astfel, Pro TV a condus detaşat topul audienţelor cu o medie pe publicul comercial de 6,3 puncte de rating şi 16,1% cota de piaţă, în timp ce Antena 1 aduna abia 3,3 puncte de rating şi 8,4 procente din cota de piaţă. Pro TV a fost lider de audienţă şi la nivelul publicului din mediul urban, cu o medie de 5,8 puncte de rating şi 12,3% cota de piaţă, faţă de Antena 1, care s-a clasat a treia, după TVR 1, cu o medie de 3,3 puncte de rating şi 7,1 % cota de piaţă.

Conținutul website-ului www.mediafax.ro este destinat exclusiv informării și uzului dumneavoastră personal. Este interzisă republicarea conținutului acestui site în lipsa unui acord din partea MEDIAFAX. Pentru a obține acest acord, vă rugăm să ne contactați la adresa vanzari@mediafax.ro.

 

Preluarea fără cost a materialelor de presă (text, foto si/sau video), purtătoare de drepturi de proprietate intelectuală, este aprobată de către www.mediafax.ro doar în limita a 250 de semne. Spaţiile şi URL-ul/hyperlink-ul nu sunt luate în considerare în numerotarea semnelor. Preluarea de informaţii poate fi făcută numai în acord cu termenii agreaţi şi menţionaţi aici