Geoană i-a premiat la Senat pe reprezentanţii McCann Erickson România

Preşedintele Senatului României, Mircea Geoană, a declarat, miercuri, că echipa McCann Erickson România este titularul absolut al mândriei profesionale de a fi făcut ţării un serviciu extraordinar de imagine internaţional.

Urmărește
8 afișări

Geoană s-a întâlnit, la Parlament, cu reprezentanţi ai agenţiei de publicitate McCann Erickson, în frunte cu directorul general al agenţiei, Bogdan Enoiu. Preşedintele Senatului le-a oferit o Diplomă de excelenţă şi medalii ale Senatului României pentru promovarea unui brand românesc.

"Echipa McCann Erickson România este astăzi titularul absolut al mândriei profesionale şi cred că şi al mândriei de a fi făcut României un serviciu extraordinar de imagine internaţional. Sunt un om care consideră că ţara acesta, noi ca naţiune, ca popor, avem un atribut pozitiv care ne diferenţiază de multe alte naţiuni, acela legat de creativitate", a apreciat Mircea Geoană.

Membrii echipei McCann Erickson România i-au prezentat lui Geoană trofeele primite la Cannes. De asemenea, aceştia au proiectat un film de prezentare a campaniei "Noul Rom", în care, pentru o săptămână, tricolorul de pe ambalaj a fost înlocuit cu steagul Statelor Unite.

"Sper din toată inima ca acest succes al vostru să fie o emulaţie pentru întreaga industrie. Sper ca susccesul vostru să fie o emulaţie şi pentru cei care încearcă, mai bine sau mai rău, să găsească soluţia magică pentru imaginea României şi pentru brandul de ţară şi cred că de aici poate să rodească o idee interesantă, în care şi sectorul economic şi factorul politic, dar şi factorul creativ să îşi dea mâna pentru a încerca să găsim o soluţie durabilă la acest subiect", a declarat Mircea Geoană.

În total, agenţia McCann Erickson România a primit, anul acesta, nouă premii în cadrul festivalului Cannes Lions (19 - 25 iunie), toate pentru campania "Noul Rom".

Astfel, McCann Erickson România a primit la Cannes: Grand Prix la categoria Promo&Activation - secţiunea Best New Product Launch/Re Launch or Multi-Product Promotion at Retail; Grand Prix la categoria Direct Lions - secţiunea Traffic & Brand Building; Gold la Promo&Activation - secţiunea Food and Non-Alcoholic Drinks; Gold la Direct Lions - secţiunea Fast Moving Consumer Goods; Bronze la PR - secţiunea Best Launch or Re-launch; Bronze la PR - secţiunea Consumer Goods, including FMCG and Household Products; Silver Lion la Media Lions - secţiunea Best Use of Integrated Media. La aceste distincţii se adaugă şi un Titanium, premiu care se acordă pentru cele mai bune şi inovative idei din festivalul de publicitate de la Cannes, dar şi un Gold Lion la categoria Integrated, pe care McCann Erickson România le-a primit la ediţia din acest an a festivalului.

McCann Erickson este prima agenţie din România care a câştigat Grand Prix la Cannes. Totodată, este pentru prima dată când România obţine o astfel de distincţie la cea mai importantă competiţie de profil.

Conținutul website-ului www.mediafax.ro este destinat exclusiv informării și uzului dumneavoastră personal. Este interzisă republicarea conținutului acestui site în lipsa unui acord din partea MEDIAFAX. Pentru a obține acest acord, vă rugăm să ne contactați la adresa vanzari@mediafax.ro.

 

Preluarea fără cost a materialelor de presă (text, foto si/sau video), purtătoare de drepturi de proprietate intelectuală, este aprobată de către www.mediafax.ro doar în limita a 250 de semne. Spaţiile şi URL-ul/hyperlink-ul nu sunt luate în considerare în numerotarea semnelor. Preluarea de informaţii poate fi făcută numai în acord cu termenii agreaţi şi menţionaţi aici