Germania va dezvolta un motor de căutare rival cu Google

Germania a primit, joi, avizul Uniunii Europene pentru a investi suma de 120 de milioane de euro în activităţi de cercetare privind lansarea Theseus, motor de căutare pe internet dezvoltat pentru a rivaliza cu Google, informează Deutsche Welle.

Urmărește
1 afișare
Imaginea articolului Germania va dezvolta un motor de căutare rival cu Google

Germania va dezvolta un motor de căutare rival cu Google

Uniunea Europeană a aprobat ca o divizie de cercetători din cadrul Ministerului german al Economiei şi Tehnologiei să dezvolte proiectul de cercetare pentru Theseus, echipa fiind responsabilă şi de testarea şi implementarea unor noi tehnologii pentru internet. Proiectul, care presupune parteneriate cu 22 de organizaţii, companii şi universităţi, are ca obiectiv dezvoltarea unui motor de căutare multimedia, a unui set de instrumente pentru traducerea de texte, dar şi pentru indexarea de imagini, sunete şi documente.

"Theseus va face posibil accesul tuturor utilizatorilor de internet la cunoaşterea globală", a declarat Hartmut Raffler, Vice President of Corporate Technology în cadrul Siemens, subliniind că tehologia dezvoltată de Theseus va furniza publicului larg acces la noi informaţii.

Germania intenţionează să transforme Theseus într-unul dintre cele mai mari motoare de căutare din lume, alături de Google.

Pe de altă parte, companiile şi instituţiile implicate în activităţile de cercetare vor furniza ajutor financiar în valoare de 90 de milioane de euro pentru dezvoltarea motorului de căutare.

Conținutul website-ului www.mediafax.ro este destinat exclusiv informării și uzului dumneavoastră personal. Este interzisă republicarea conținutului acestui site în lipsa unui acord din partea MEDIAFAX. Pentru a obține acest acord, vă rugăm să ne contactați la adresa vanzari@mediafax.ro.

 

Preluarea fără cost a materialelor de presă (text, foto si/sau video), purtătoare de drepturi de proprietate intelectuală, este aprobată de către www.mediafax.ro doar în limita a 250 de semne. Spaţiile şi URL-ul/hyperlink-ul nu sunt luate în considerare în numerotarea semnelor. Preluarea de informaţii poate fi făcută numai în acord cu termenii agreaţi şi menţionaţi aici