Giganţii Facebook şi Google susţin prezentări şi workshopuri la ICEEfest 2015, în Bucureşti

Giganţii Facebook şi Google vor fi prezenţi la ICEEfest 2015, de la Bucureşti, unde vor susţine prezentări importante şi workshopuri, potrivit unui comunicat remis MEDIAFAX.

Urmărește
135 afișări
Imaginea articolului Giganţii Facebook şi Google susţin prezentări şi workshopuri la ICEEfest 2015, în Bucureşti

Giganţii Facebook şi Google susţin prezentări şi workshopuri la ICEEfest 2015, în Bucureşti

Facebook şi Google au realizat în primul trimestru din 2015 venituri cumulate de 20,8 miliarde de euro. Cifra reprezintă aproximativ jumătate din produsul intern brut al României, estimat tot trimestrial.

Google a raportat venituri de 17,3 miliarde de dolari în primul trimestru din 2015 şi un profit de 3,6 miliarde de dolari, iar Facebook - venituri de 3,5 miliarde de dolari şi profit de 0,51 miliarde de dolari.

Pe de altă parte, mai ales Google, dar, mai nou, Facebook stabilesc stadarde în marketingul digital, generează industrii colaterale de sine stătătoare (agenţii specializate, aplicaţii), iar deciziile lor pot face să dispară sau să apară zone întregi de business online - şi nu numai.

Astfel, "titulatura" de giganţi li se cuvine cu siguranţă playerilor de acest tip, atât din punct de vedere al business-ului, cât şi din punct de vedere strategic.

Ambele companii vor susţine prezentări-cheie şi câteun workshop dedicat în cadrul ICEEfest 2015 - www.iceefest.com - , în cea de-a doua zi a festivalului (vineri, 12 iunie).

Cei de la Facebook vor susţine workshopul "Facebook: Performance Marketing in Multi-Device World" ("Facebook: Marketing de performanţă într-o lume cu multiple device-uri"), care va avea loc vineri, 12 iunie, pe scena Know-How (www.iceefest.com/agenda-2015-know-how).

Gazda acestui workshop va fi Mert Canli, Regional Product Marketing Manager Facebook, iar speakerii vor fi Rustam Ziganshin, Agency Partner
CEE Facebook, şi Robert Bednarski, Head of CEE Facebook.

Tot vineri, 12 iunie, va avea loc şi workshopul Google, care are ca temă "Video and mobile: the two winning strategies in online performance" ("Video şi mobil: cele două strategii câştigătoare în performanţa în online"). Trainerii vor fi Julia Karr, Branding Expert Google US, şi Oana Dumitrescu, Analytical Lead, Google România.

"Din abordarea temelor propuse de cei doi playeri cheie se vede clar că ambele companii pun accent pe ecosistemele pe care le-au creat şi care sunt capabile să genereze vânzări şi business. În plus, regăsim câteva tendinţe clare: importanţa video, cu vizarea clară a veniturilor mult mai mari, încă, regăsite în zona de TV, cât şi migrarea consumatorilor către platformele mobile care, în curând, vor deveni «primul ecran» la care se raportează consumatorul", explică Dragoş Stanca, organizator ICEEfest.

Facebook şi Google vor fi reprezentate şi pe scena Innovation (www.iceefest.com/agenda-2015-innovation). Astfel, în cea de-a doua zi a festivalului va avea loc sesiunea "A Room With A Global Giant View", la care vor participa Robert Bednarski şi Rustam Ziganshin de la Facebook, Doina Costache, Regional Client Partener Manager, Google APAC (Asia-Pacific).

În sesiunea gigatilor va prezenta şi Scott Thwaites, Partener Manager EMEA (Europa, Orientul Mijlociu, Africa) la Twitter, platforma care înregistrează o creştere vizibilă de popularitate şi în România şi în regiunea CEE.

ICEEfest - Interactive Central and Eastern Europe Festival - este organizat de ThinkDigital, în parteneriat cu Orange. Maşina oficială a festivalului este Toyota Hybrid.

Bilete se găsesc pe site-ul oficial, www.iceefest.com, unde poate fi găsită şi agenda evenimentelor din cadrul festivalului.

Conținutul website-ului www.mediafax.ro este destinat exclusiv informării și uzului dumneavoastră personal. Este interzisă republicarea conținutului acestui site în lipsa unui acord din partea MEDIAFAX. Pentru a obține acest acord, vă rugăm să ne contactați la adresa vanzari@mediafax.ro.

 

Preluarea fără cost a materialelor de presă (text, foto si/sau video), purtătoare de drepturi de proprietate intelectuală, este aprobată de către www.mediafax.ro doar în limita a 250 de semne. Spaţiile şi URL-ul/hyperlink-ul nu sunt luate în considerare în numerotarea semnelor. Preluarea de informaţii poate fi făcută numai în acord cu termenii agreaţi şi menţionaţi aici