GMP a intrat pe shortlist la categoria "Film" la Cannes Lions 2007

Agenţia GMP a intrat pe shortlist la categoria "Film" a festivalului de publicitate Cannes Lions 2007, cu spotul pentru Boom TV, "Pig", a anunţat Felix Tătaru, Managing Director al agenţiei, aflat la Cannes.

Urmărește
1 afișare

"Sunt şocat, nu mă aşteptam să fim finalişti... E incredibil ce ni se întâmplă. Nu aveam această aşteptare cu acest spot. Nu credeam că va ajunge în finală într-o competiţie cu peste 4.000 de lucrări aşa cum nu mă aşteptam să luăm premiu şi cu Mândra. Mă bucură aceste realizări, dar ne şi obligă să confirmăm că nu e o întâmplare, aşa cum, de altfel, o şi facem de câţiva ani. Mulţumesc echipei care a lucrat pe Boom şi echipei de marketing care era atunci la Boom şi care a aprobat această campanie", a spus Felix Tătaru, Managing Director GMP.

Spotul "Pig" al GMP a mai câştigat anterior "Argint" la Golden Hammer, "Bronz" la Epica, cel mai bun spot TV şi cel mai bun spot TV din categoria mass media la Ad'Or şi a intrat pe shortlist la Golden Drum.

Echipa care a lucrat la acest spot este formată din Emilian Arsenoaiei şi Oliver Kapusta, Creative Directors, Theodor Sandu, Art Director, Corina Bacanu, Copywriter, Mirela Angelescu, Client Service Director, Teodor Cucu, Account Manager.

Categoria "Film" este cea mai disputată categorie a festivalului. Dintre agenţiile din România, la această categorie au avut înscrieri şi agenţiile Cohn & Jansen Ashley & Holmes, cu spotul "Share the fun" pentru Cosmote România, Grey Worldwide România, spotul "Identity" pentru Clicknet, McCann Erickson, spotul "Pipe" pentru MTV Romania şi Next Advertising, cu spotul "Gerovital" pentru Gerovital.

Contactaţi de MEDIAFAX joi după amiază, Bogdan Enoiu, Managing Director McCann Erickson şi Cristina Jansen, Managing Partner Cohn & Jansen Ashley & Holmes, nu aflaseră încă dacă agenţiile pe care le reprezintă au intrat pe short-list sau nu pentru "Film".

 

Conținutul website-ului www.mediafax.ro este destinat exclusiv informării și uzului dumneavoastră personal. Este interzisă republicarea conținutului acestui site în lipsa unui acord din partea MEDIAFAX. Pentru a obține acest acord, vă rugăm să ne contactați la adresa vanzari@mediafax.ro.

 

Preluarea fără cost a materialelor de presă (text, foto si/sau video), purtătoare de drepturi de proprietate intelectuală, este aprobată de către www.mediafax.ro doar în limita a 250 de semne. Spaţiile şi URL-ul/hyperlink-ul nu sunt luate în considerare în numerotarea semnelor. Preluarea de informaţii poate fi făcută numai în acord cu termenii agreaţi şi menţionaţi aici