- Home
- Cultură-Media
- Bucureşti, (22.06.2007, 09:27)
- Home
- Politic
- Economic
- Social
- Externe
- Sănătate
- Sport
- Life-Inedit
- Meteo
- Healthcare Trends
- Economia digitală
- Angajat în România
- Ieși pe plus
- Video
GMP a intrat pe shortlist la categoria "Film" la Cannes Lions 2007
Agenţia GMP a intrat pe shortlist la categoria "Film" a festivalului de publicitate Cannes Lions 2007, cu spotul pentru Boom TV, "Pig", a anunţat Felix Tătaru, Managing Director al agenţiei, aflat la Cannes.
Urmărește
1 afișare
"Sunt şocat, nu mă aşteptam să fim finalişti... E incredibil ce ni se întâmplă. Nu aveam această aşteptare cu acest spot. Nu credeam că va ajunge în finală într-o competiţie cu peste 4.000 de lucrări aşa cum nu mă aşteptam să luăm premiu şi cu Mândra. Mă bucură aceste realizări, dar ne şi obligă să confirmăm că nu e o întâmplare, aşa cum, de altfel, o şi facem de câţiva ani. Mulţumesc echipei care a lucrat pe Boom şi echipei de marketing care era atunci la Boom şi care a aprobat această campanie", a spus Felix Tătaru, Managing Director GMP.
ULTIMELE ȘTIRI
-
O navă a Rusiei s-a scufundat în largul Spaniei în urma unei explozii. De ce analișii privesc accidentul cu suspiciune
-
Nou record al numărului de investitori activi la Bursa de Valori
-
Cum sărbătoresc europenii Crăciunul? Tradiţii unice şi fascinante din diferite culturi
-
Israelul vrea ca grupul rebel Houthi să fie desemnat organizaţie teroristă
Spotul "Pig" al GMP a mai câştigat anterior "Argint" la Golden Hammer, "Bronz" la Epica, cel mai bun spot TV şi cel mai bun spot TV din categoria mass media la Ad'Or şi a intrat pe shortlist la Golden Drum.
Echipa care a lucrat la acest spot este formată din Emilian Arsenoaiei şi Oliver Kapusta, Creative Directors, Theodor Sandu, Art Director, Corina Bacanu, Copywriter, Mirela Angelescu, Client Service Director, Teodor Cucu, Account Manager.
Categoria "Film" este cea mai disputată categorie a festivalului. Dintre agenţiile din România, la această categorie au avut înscrieri şi agenţiile Cohn & Jansen Ashley & Holmes, cu spotul "Share the fun" pentru Cosmote România, Grey Worldwide România, spotul "Identity" pentru Clicknet, McCann Erickson, spotul "Pipe" pentru MTV Romania şi Next Advertising, cu spotul "Gerovital" pentru Gerovital.
Contactaţi de MEDIAFAX joi după amiază, Bogdan Enoiu, Managing Director McCann Erickson şi Cristina Jansen, Managing Partner Cohn & Jansen Ashley & Holmes, nu aflaseră încă dacă agenţiile pe care le reprezintă au intrat pe short-list sau nu pentru "Film".
Citește pe alephnews.ro: Netanyahu a declarat că există progrese în negocierile cu Hamas în Gaza. O rachetă lansată de Houthi a fost interceptată deasupra Israelului
Citește pe www.zf.ro: S-a terminat cu sunatul după doctori, vânatul de programări şi aşteptatul. 2025 va fi anul revoluţiei tehnologice şi în sănătate. Ce vor putea face pacienţii în viitorul apropiat. VIDEO
Citește pe www.zf.ro: Cum poate România să ajungă o forţă în regiune şi să lase în urmă toţi vecinii
Conținutul website-ului www.mediafax.ro este destinat exclusiv informării și uzului dumneavoastră personal. Este interzisă republicarea conținutului acestui site în lipsa unui acord din partea MEDIAFAX. Pentru a obține acest acord, vă rugăm să ne contactați la adresa vanzari@mediafax.ro.
De Crăciun, dăruiește din suflet: Prințul William urmează pașii caritabili ai mamei sale, prințesa Diana
S-a terminat cu sunatul după doctori, vânatul de programări şi aşteptatul. 2025 va fi anul revoluţiei tehnologice şi în sănătate. Ce vor putea face pacienţii în viitorul apropiat. VIDEO
Warren Buffett a spus cândva că o casă poate să fie un coşmar dacă ochii cumpărătorului sunt mai mari decât portofelul său. Totuşi, crede că investiţia sa de 31.500 de dolari este una dintre cele mai bune
Oficial Direcţia Informaţii Militare: este un grad de probabilitate scăzut pentru o confruntare Rusia – NATO
Ministrul Justiţiei: La sfârşitul lunii martie cred că SIIJ poate fi desfiinţată. "Această Secţie şi-a ratat rolul pe care l-ar fi putut avea"
ULTIMA ORǍ
vezi mai multe