Google îl omagiază pe Heinrich Rudolf Hertz, la 155 de ani de la naşterea fizicianului german

Google şi-a modificat, miercuri, logoul pentru a-l omagia pe Heinrich Rudolf Hertz, la împlinirea a 155 de ani de la naşterea celebrului fizician german, renumit pentru descoperirea undelor electromagnetice.

Urmărește
1001 afișări
Imaginea articolului Google îl omagiază pe Heinrich Rudolf Hertz, la 155 de ani de la naşterea fizicianului german

Google îl omagiază pe Heinrich Rudolf Hertz, la 155 de ani de la naşterea fizicianului german

Noul logo al Google prezintă unde electromagnetice colorate care rulează pe ecran, de la dreapta la stânga.

Heinrich Rudolf Hertz s-a născut pe 22 februarie 1857, la Hamburg, şi a decedat pe 1 ianuarie 1894, la Bonn. A învăţat tâmplăria şi a lucrat ca strungar, iar la vârsta de 18 ani a terminat studiile medii şi s-a dedicat meseriei de inginer, începându-şi studiile la München. După doi ani, el s-a mutat la Universitatea din Berlin, unde a început să studieze matematica şi fizica. A fost remarcat de profesorul de fizică Herman von Helmholtz, care l-a luat ca practicant în laboratorul său.

Hertz a clarificat şi a extins cercetările cu privire la teoria electromagnetică a luminii. Hertz a fost primul cercetător care a demonstrat existenţa undelor electromagnetice, folosindu-se de instrumente pentru a transmite şi primi impulsuri radio. Experimentele sale au condus la dezvoltarea tehnologiilor de comunicaţii fără fir.

Hertz a descoperit cu ajutorul primului oscilator existenţa undelor electromagnetice. El a dovedit că acestea sunt identice şi se deplasează cu viteza undelor luminii. Unitatea frecvenţei, Hertz, îi poartă numele.

Hertz a murit la vârsta de 36 de ani, lăsând în urmă cercetări importante, care au condus la descoperiri majore din domeniul electric, electronic şi electrotehnic.

Google îşi modifică frecvent logoul pentru a marca evenimente importante ale istoriei universale sau pentru a celebra mari personalităţi.

Conținutul website-ului www.mediafax.ro este destinat exclusiv informării și uzului dumneavoastră personal. Este interzisă republicarea conținutului acestui site în lipsa unui acord din partea MEDIAFAX. Pentru a obține acest acord, vă rugăm să ne contactați la adresa vanzari@mediafax.ro.

 

Preluarea fără cost a materialelor de presă (text, foto si/sau video), purtătoare de drepturi de proprietate intelectuală, este aprobată de către www.mediafax.ro doar în limita a 250 de semne. Spaţiile şi URL-ul/hyperlink-ul nu sunt luate în considerare în numerotarea semnelor. Preluarea de informaţii poate fi făcută numai în acord cu termenii agreaţi şi menţionaţi aici