Google le urează utilizatorilor săi un "An Nou Fericit! ", printr-un logo special

Motorul de căutare online Google şi-a modificat logoul de pe pagina sa principală, miercuri, în ultima zi a anului 2014, pentru a le ura utilizatorilor săi un "An Nou Fericit!".

Urmărește
219 afișări
Imaginea articolului Google le urează utilizatorilor săi un "An Nou Fericit! ", printr-un logo special

Google le urează utilizatorilor săi un "An Nou Fericit! ", printr-un logo special

"An Nou Fericit!" este mesajul care apare pe prima pagină a motorului de căutare Google şi poate fi distribuit, prin intermediul unui buton special, atât prin e-mail, cât şi pe reţelele de socializare Google+, Facebook şi Twitter.

De asemenea, pe prima pagină a motorului de căutare apar literele care formează cuvântul Google urmate de cifrele care alcătuiesc anul 2014.

Logoul pregătit de Google pentru a marca Anul Nou prezintă, într-un mod interactiv, literele care formează numele motorului de căutare. Totodată, anul 2014 este împodobit cu diverse elemente, precum o găleată din care curge apă pe cifra 2 şi o minge de fotbal pe cifra 4, obiect care se regăseşte şi printre literele care alcătuiesc cuvântul Google.

În cazul în care utilizatorii dau click pe pagina principală a motorului de căutare, pot afla care au fost subiectele populare, pe motorul de căutare, în 2014. Pentru România, cele mai populare subiecte au fost "Simona Halep", "Rezultate Bac 2014", "Eurovision 2014", "Robin Williams" şi "Alegeri Prezidentiale 2014", în timp ce la nivel global în topul căutărilor s-au aflat subiecte precum "Robin Williams", "World Cup", "Ebola", "Malaysia Airlines" şi "ALS Ice Bucket Challenge".

Google îşi schimbă logoul ocazional, pentru a serba un anumit eveniment major sau o personalitate care a schimbat lumea.

Conținutul website-ului www.mediafax.ro este destinat exclusiv informării și uzului dumneavoastră personal. Este interzisă republicarea conținutului acestui site în lipsa unui acord din partea MEDIAFAX. Pentru a obține acest acord, vă rugăm să ne contactați la adresa vanzari@mediafax.ro.

 

Preluarea fără cost a materialelor de presă (text, foto si/sau video), purtătoare de drepturi de proprietate intelectuală, este aprobată de către www.mediafax.ro doar în limita a 250 de semne. Spaţiile şi URL-ul/hyperlink-ul nu sunt luate în considerare în numerotarea semnelor. Preluarea de informaţii poate fi făcută numai în acord cu termenii agreaţi şi menţionaţi aici