Google, primul brand care valorează 100 de miliarde de dolari

Google a devenit primul brand din lume care valorează 100 de miliarde de dolari, fiind urmat de mărcile Microsoft şi Coca-Cola, evaluate la 76,2 miliarde dolari, respectiv 67,7 miliarde dolari, potrivit clasamentului Brandz Top 100 pentru 2009 al celor mai valoroase branduri din lume.

Urmărește
35 afișări
Imaginea articolului Google, primul brand care valorează 100 de miliarde de dolari

Google, primul brand care valorează 100 de miliarde de dolari

Valoarea însumată a celor 100 de mărci care compun topul se ridică la aproape 2.000 de miliarde de dolari, în creştere cu 1,7% comparativ cu anul precedent, potrivit unui comunicat al Millward Brown Optimor, companie care se ocupă de realizarea Top 100 BrandZ.

"În actualul climat economic, în care valoarea multor afaceri a scăzut, brandul a devenit chiar mai important, întrucât poate susţine companiile în perioade dificile", a declarat directorul general al Millward, Joanna Seddon.

Faţă de anul precedent, clasamentul include 15 noi branduri, între care cele mai bine plasate sunt Pampers (31), Nintendo (32) şi VISA (36).

Top 100 Brandz foloseşte la evaluarea brandurilor datele financiare ale companiilor şi studii realizate pe consumatori şi companii în peste 20 de ţări.

Vezi aici tot topul

Conținutul website-ului www.mediafax.ro este destinat exclusiv informării și uzului dumneavoastră personal. Este interzisă republicarea conținutului acestui site în lipsa unui acord din partea MEDIAFAX. Pentru a obține acest acord, vă rugăm să ne contactați la adresa vanzari@mediafax.ro.

 

Preluarea fără cost a materialelor de presă (text, foto si/sau video), purtătoare de drepturi de proprietate intelectuală, este aprobată de către www.mediafax.ro doar în limita a 250 de semne. Spaţiile şi URL-ul/hyperlink-ul nu sunt luate în considerare în numerotarea semnelor. Preluarea de informaţii poate fi făcută numai în acord cu termenii agreaţi şi menţionaţi aici