Google promovează fotbalul la Jocurile Olimpice, printr-un nou logo interactiv

Google promovează, vineri, printr-un nou logo interactiv, turneul de fotbal de la Jocurile Olimpice de la Londra, care a debutat pe 25 iulie şi se va încheia pe 11 august.

Urmărește
1052 afișări
Imaginea articolului Google promovează fotbalul la Jocurile Olimpice, printr-un nou logo interactiv

Google promovează fotbalul la Jocurile Olimpice, printr-un nou logo interactiv

Noul logo al Google este unul interactiv, în care internauţii pot interpreta rolul portarului - prezentat sub forma unui personaj animat - şi trebuie să apere poarta de mingiile trimise de un fotbalist - redat tot ca un personaj animat. În noul logo, primele trei litere din cuvântul Google sunt plasate în partea din stânga a porţii de pe terenul de fotbal, iar celelalte trei litere se regăsesc în partea din dreapta a porţii.

Fotbalul face parte din programul Jocurilor Olimpice de vară de la ediţia secundă, din anul 1900, şi a lipsit o singură dată, la ediţia din 1932.

La prima ediţie a Jocurilor Olimpice moderne, organizată în 1896, ar fi avut loc şi un turneu de fotbal, însă nu au existat dovezi ale unui asemenea eveniment. Dar la ediţiile din 1900 şi 1904, în concurs au fost înscrise echipe de club, şi nu naţionale, şi deşi Comitetul Internaţional Olimpic consideră oficiale aceste competiţii, ele nu sunt recunoscute de FIFA. Astfel, primul turneu considerat oficial de toate părţile este cel de la Londra din 1908, la care au participat şase echipe.

Interesul de care s-a bucurat fotbalul a făcut ca în 1930 să fie organizată prima ediţie a Campionatului Mondial, însă sportul a fost exclus din programul Jocurilor Olimpice din 1932, de la Los Angeles, din cauza popularităţii scăzute a acestui sport în Statele Unite ale Americii. A revenit la ediţia următoare, de la Berlin din 1936, la cererea organizatorilor.

La turneul de fotbal de la Jocurile Olimpice de la Londra participă 16 echipe masculine şi 12 echipe feminine.

Jocurile Olimpice de Vară de la Londra s-au deschis pe 27 iulie şi se desfăşoară până pe 12 august.

Google îşi schimbă frecvent logoul pentru a marca evenimente importante şi a omagia personalităţi din diverse domenii.

Conținutul website-ului www.mediafax.ro este destinat exclusiv informării și uzului dumneavoastră personal. Este interzisă republicarea conținutului acestui site în lipsa unui acord din partea MEDIAFAX. Pentru a obține acest acord, vă rugăm să ne contactați la adresa vanzari@mediafax.ro.

 

Preluarea fără cost a materialelor de presă (text, foto si/sau video), purtătoare de drepturi de proprietate intelectuală, este aprobată de către www.mediafax.ro doar în limita a 250 de semne. Spaţiile şi URL-ul/hyperlink-ul nu sunt luate în considerare în numerotarea semnelor. Preluarea de informaţii poate fi făcută numai în acord cu termenii agreaţi şi menţionaţi aici