Google promovează proba de atletism garduri la JO, printr-un logo interactiv

Google promovează, marţi, proba de atletism garduri la Jocurile Olimpice, printr-un logo interactiv, sportivul putând fi pus în mişcare şi sărind peste obstacole la comanda din tastatură a utilizatorului, iar la final este afişat şi timpul obţinut.

Urmărește
929 afișări
Imaginea articolului Google promovează proba de atletism garduri la JO, printr-un logo interactiv

Google promovează proba de atletism garduri la JO, printr-un logo interactiv

Probele de atletism garduri de la Jocurile Olimpice sunt: 110 metri masculin, 100 de metri feminin şi 400 de metri masculin şi feminin.

Sportivii trebuie să parcurgă distanţa respectivă într-un timp cât mai scurt, sărind peste cele 10 garduri amplasate la distanţe egale pe pistă. Dacă atleţii lovesc gardul în timpul săriturii, acesta cade. Atleţii nu sunt penalizaţi dacă doboară gardurile, dar au interesul să nu o facă, întrucât îi încetineşte.

La proba masculină de 110 metri, gardurile au o înălţime de 106,7 centimetri, la cea feminină, de 100 de metri - 83,8 centimetri, iar la cele de 400 de metri - 91,44 centrimetri, la bărbaţi, şi 76,2 centimetri, la femei.

Proba de 110 metri masculin a fost inclusă în programul Jocurilor Olimpice moderne de la prima ediţie, din 1896, de la Atena. Proba feminină a fost introdusă în 1932, distanţa prevăzută fiind de 80 de metri, până în 1968, iar de la JO din 1972, este de 100 de metri.

La proba masculină de 110 metri, recordul mondial este deţinut de Dayron Robles, din Cuba, şi Liu Xiang, din China (12,87 secunde).

La cea feminină de 100 de metri, Yordanka Donkova, din Bulgaria, deţine recordul mondial (12,21 secunde).

Proba de 400 de metri a devenit una olimpică începând din anul 1900, însă numai pentru bărbaţi, cea feminină fiind inclusă în Jocurile Olimpice în 1984.

Recordul mondial la bărbaţi este de 46,78 de secunde, înregistrat de Kevin Young (SUA), iar la femei - 52,34 de secunde, deţinut de Yuliya Pechonkina (Rusia).

Jocurile Olimpice de Vară de la Londra s-au deschis pe 27 iulie şi se desfăşoară până pe 12 august.

Google îşi schimbă frecvent logoul pentru a marca evenimente importante şi a omagia personalităţi din diverse domenii.

Conținutul website-ului www.mediafax.ro este destinat exclusiv informării și uzului dumneavoastră personal. Este interzisă republicarea conținutului acestui site în lipsa unui acord din partea MEDIAFAX. Pentru a obține acest acord, vă rugăm să ne contactați la adresa vanzari@mediafax.ro.

 

Preluarea fără cost a materialelor de presă (text, foto si/sau video), purtătoare de drepturi de proprietate intelectuală, este aprobată de către www.mediafax.ro doar în limita a 250 de semne. Spaţiile şi URL-ul/hyperlink-ul nu sunt luate în considerare în numerotarea semnelor. Preluarea de informaţii poate fi făcută numai în acord cu termenii agreaţi şi menţionaţi aici