Google promovează proba de înot sincron

Google şi-a schimbat, duminică, logoul pentru a promova proba de înot sincron de la Jocurile Olimpice de la Londra, care debutează în aceeaşi zi şi este destinată exclusiv sportivelor.

Urmărește
544 afișări
Imaginea articolului Google promovează proba de înot sincron

Google promovează proba de înot sincron

În noul logo, prima literă "O" din cuvântul Google este înlocuită cu opt sportive care se rotesc, pe fondul unui bazin de înot.

Înotul sincron era considerat la începutul secolului al XX-lea un fel de balet în apă. Prima competiţie de înot sincron s-a desfăşurat în 1891 la Berlin (Germania), iar prima competiţie de acest gen din Statele Unite ale Americii a avut loc pe 27 mai 1939, la Wright Junior College. În 1924 a avut loc prima competiţie de înot sincron din America de Nord, respectiv la Montreal, iar Peg Seller a fost prima campioană a acestei probe. Mult mai târziu, în anul 1984, înotul sincron a devenit oficial un sport olimpic.

Înotul sincron este o formă hibrid de înot, dans şi gimnastică. Înotătorii (solo, duete, trio sau echipe) efectuează mişcări sincronizate în apă, pe un fond muzical. Înotul sincron cere abilităţi avansate în apă şi necesită forţă, rezistenţă, flexibilitate, graţie, artă şi sincronizare perfectă, precum şi un control perfect al respiraţiei.

La Jocurile Olimpice şi la Campionatul Mondial bărbaţii nu pot concura la proba de înot sincron, dar alte concursuri naţionale şi internaţionale permit şi concurenţii de sex masculin.

Probele sportive de înot sincron la Jocurile Olimpice de vară din 2012 debutează duminică şi se vor desfăşura până pe 10 august la Centrul Acvatic din Londra. La această probă sunt aşteptaţi să participe 104 sportive, două medalii de aur fiind incluse în competiţie - pentru înot sincron individual şi în duet.

Jocurile Olimpice de Vară de la Londra s-au deschis pe 27 iulie şi se desfăşoară până pe 12 august.

Google îşi schimbă frecvent logoul pentru a marca evenimente importante şi a omagia personalităţi din diverse domenii.

Conținutul website-ului www.mediafax.ro este destinat exclusiv informării și uzului dumneavoastră personal. Este interzisă republicarea conținutului acestui site în lipsa unui acord din partea MEDIAFAX. Pentru a obține acest acord, vă rugăm să ne contactați la adresa vanzari@mediafax.ro.

 

Preluarea fără cost a materialelor de presă (text, foto si/sau video), purtătoare de drepturi de proprietate intelectuală, este aprobată de către www.mediafax.ro doar în limita a 250 de semne. Spaţiile şi URL-ul/hyperlink-ul nu sunt luate în considerare în numerotarea semnelor. Preluarea de informaţii poate fi făcută numai în acord cu termenii agreaţi şi menţionaţi aici