Google promovează proba săriturii cu prăjina

Google şi-a schimbat, sâmbătă, logoul pentru a promova proba săriturii cu prăjina de la Jocurile Olimpice de la Londra, care debutează în aceeaşi zi, la categoria feminină.

Urmărește
253 afișări
Imaginea articolului Google promovează proba săriturii cu prăjina

Google promovează proba săriturii cu prăjina

Noul Logo al Google prezintă o sportivă care efectuează un salt cu prăjina.

Săritura cu prăjina este o probă de atletism. Prăjinile, făcute de obicei din fibră de sticlă, pot avea dimensiuni diferite. Înainte de a sări, atletul sprijină prăjina într-o cutie cufundată la capătul pistei de decolare. Prăjina se îndoaie şi apoi se îndreaptă, în timp ce săritorul încearcă să treacă peste bară cu picioarele înainte, eliberând părăjina.

Recordul mondial la proba masculină de sărituri cu prăjina este deţinut de Sergei Bubka din Rusia (6,14 metri în aer liber în anul 1985), în timp ce recordul mondial feminin la sărituri cu prăjina este deţinut de Elena Isinbaieva din Rusia. Elena Isinbaieva a corectat de 27 de ori recordul mondial la săritură cu prăjina, fiind prima femeie din lume care a depăşit la săritură cu prăjina înălţimea de 5 metri.

La Jocurile Olimpice de la Londra, proba de sărituri cu prăjina începe sâmbătă şi se încheie pe 10 august.

La proba săriturilor cu prăjina participă 71 de atleţi (37 de femei şi 34 de bărbaţi). În proba feminină de sărituri cu prăjina, calificările au loc sâmbătă, 4 august, iar finala - pe 6 august. Pe de altă parte, calificările în proba masculină de sărituri cu prăjina se vor desfăşura pe 8 august, iar finala - pe 10 august.

Jocurile Olimpice de Vară de la Londra s-au deschis pe 27 iulie şi se desfăşoară până pe 12 august.

Google îşi schimbă frecvent logoul pentru a marca evenimente importante şi a omagia personalităţi din diverse domenii.

Conținutul website-ului www.mediafax.ro este destinat exclusiv informării și uzului dumneavoastră personal. Este interzisă republicarea conținutului acestui site în lipsa unui acord din partea MEDIAFAX. Pentru a obține acest acord, vă rugăm să ne contactați la adresa vanzari@mediafax.ro.

 

Preluarea fără cost a materialelor de presă (text, foto si/sau video), purtătoare de drepturi de proprietate intelectuală, este aprobată de către www.mediafax.ro doar în limita a 250 de semne. Spaţiile şi URL-ul/hyperlink-ul nu sunt luate în considerare în numerotarea semnelor. Preluarea de informaţii poate fi făcută numai în acord cu termenii agreaţi şi menţionaţi aici