Google se pregăteşte să lanseze căutările în timp real

Google va lansa, la nivel global, în următoarele zile, o nouă funcţie pentru motorul său de căutare, care permite utilizatorilor să efectueze căutări în timp real, în lista de rezultate urmând să apară şi informaţii de pe reţele sociale precum Facebook şi Twitter, se arată pe blogul companiei.

Urmărește
26 afișări
Imaginea articolului Google se pregăteşte să lanseze căutările în timp real

Google se pregăteşte să lanseze căutările în timp real

Rezultatele în timp real care vor fi primite de utilizatorii Google vor cuprinde toate informaţiile despre un anumit subiect publicate atât pe site-uri obişnuite, cât şi cele care apar pe diferite platforme de socializare precum, Facebook Twitter, MySpace şi FriendFeed, exact în momentul în care se face căutarea.

Lista cu rezultate Google va cuprinde doar unele dintre informaţiile de pe platformele sociale, însă utilizatorii pot accesa opţiunea "Latest results" pentru a vedea mai multe rezultate cu informaţii publicate pe bloguri sau pe Twitter. Pagina poate deveni mai cuprinzătoare, pe măsură ce noi informaţii sunt publicate.

"Setările noastre pentru căutări în timp real se bazează pe mai mult de 12 noi tehnologii care ne permit să monitorizăm mai mult de un miliard de documente şi să efectuăm milioane de modificări în timp real în fiecare zi", se arată într-un post publicat pe blogul Google.

"Desigur nimic din toate astea nu ar fi posibil fără ajutorul partenerilor noştri Facebook, MySpace, FriendFeed, Jaiku şi Identi.ca, alături de Twitter, care a fost anunţat acum câteva săptămâni", se mai arată în acelaşi material.

Motorul de căutare Bing, al companiei Microsoft, a introdus deja o versiune beta a căutărilor în timp real, folosind informaţii de pe Twitter.

Recent, Google a anunţat că va lansa la nivel global opţiunea căutărilor personalizate. Astfel, în indexul de rezultate ale căutărilor efectuate pe motorul său de căutare vor avea prioritate site-urile pe care utilizatorii le-au mai accesat în trecut.

Conținutul website-ului www.mediafax.ro este destinat exclusiv informării și uzului dumneavoastră personal. Este interzisă republicarea conținutului acestui site în lipsa unui acord din partea MEDIAFAX. Pentru a obține acest acord, vă rugăm să ne contactați la adresa vanzari@mediafax.ro.

 

Preluarea fără cost a materialelor de presă (text, foto si/sau video), purtătoare de drepturi de proprietate intelectuală, este aprobată de către www.mediafax.ro doar în limita a 250 de semne. Spaţiile şi URL-ul/hyperlink-ul nu sunt luate în considerare în numerotarea semnelor. Preluarea de informaţii poate fi făcută numai în acord cu termenii agreaţi şi menţionaţi aici