GOOGLE şi-a modificat logoul

Motorul de căutare online GOOGLE şi-a modificat uşor logoul începând de joi, păstrând culorile albastru, roşu, galben şi verde, însă în nuanţe mai pale şi renunţând la efectul de relief.

Urmărește
1986 afișări
Imaginea articolului GOOGLE şi-a modificat logoul

GOOGLE şi-a modificat logoul

Schimbarea nu este una revoluţionară şi are loc după ce rivalul său grupul de internet Yahoo! a făcut acelaşi lucru, la începutul lunii septembrie. Tot la începutul lunii septembrie, mici modificări au fost operate la nivel de interfaţă asupra motorului de căutare Bing al Microsoft, relatează bbc.co.uk.

Modificarea logoului Google a fost anunţată discret pe blogul oficial al motorului de căutare american, alături de mici schimbări în bara de navigare neagră din partea superioară a ecranului: "Paleta de culori a devenit mai subtilă, la fel şi literele logoului Google".

Un purtător de cuvânt al Google a declarat că modificări similare vor fi operate "treptat" şi la celelalte produse ale companiei.

Google nu şi-a mai modificat logoul principal din 2010. În schimb, Google sărbătoreşte diverse personalităţi marcante din lume şi momente care au schimbat istoria prin logouri speciale - animate, interactive etc. - numite "doodle".

Nu toţi utilizatorii pot vedea noul design al logoului, noua interfaţă urmând să devină activă pentru toţi userii Google în următoarele săptămâni.

Google, proprietarul celui mai popular motor de căutare pe internet, a lansat în ultimii ani noi servicii pentru atragerea de noi utilizatori şi venituri. Fondat în 1998, de absolvenţii Universităţii Stanford Larry Page şi Sergey Brin, motorul de căutare Google este în prezent o companie activă pe toate marile pieţe globale. Google are sediul central în Silicon Valley şi birouri în America de Nord şi de Sud, Europa şi Asia.

Google a deschis, pe 1 noiembrie 2010, un birou în Bucureşti, echipa din România fiind coordonată de Dan Bulucea.

Conținutul website-ului www.mediafax.ro este destinat exclusiv informării și uzului dumneavoastră personal. Este interzisă republicarea conținutului acestui site în lipsa unui acord din partea MEDIAFAX. Pentru a obține acest acord, vă rugăm să ne contactați la adresa vanzari@mediafax.ro.

 

Preluarea fără cost a materialelor de presă (text, foto si/sau video), purtătoare de drepturi de proprietate intelectuală, este aprobată de către www.mediafax.ro doar în limita a 250 de semne. Spaţiile şi URL-ul/hyperlink-ul nu sunt luate în considerare în numerotarea semnelor. Preluarea de informaţii poate fi făcută numai în acord cu termenii agreaţi şi menţionaţi aici