Google şi-a modificat logoul de pe pagina din Marea Britanie cu ocazia nunţii regale

Google şi-a modificat, vineri, logoul de pe pagina sa din Marea Britanie, cu ocazia nunţii regale a prinţului William cu Kate Middleton, noul logo al companiei ilustrând un alai de nuntă.

Urmărește
57 afișări
Imaginea articolului Google şi-a modificat logoul de pe pagina din Marea Britanie cu ocazia nunţii regale

Google şi-a modificat logoul de pe pagina din Marea Britanie cu ocazia nunţii regale

Noul logo al Google ilustrează o caleaşcă regală, un castel şi o catedrală într-o atmosferă de sărbătoare.

Kate şi William se căsătoresc, vineri, la catedrala Westminster din Londra, într-o atmosferă plină de entuziasm şi de fast.

Kate Middleton, în vârstă de 29 de ani, şi prinţul William, în vârstă de 28 de ani, al doilea în ordinea succesiunii la tronul Marii Britanii, s-au cunoscut în 2001 la universitatea scoţiană St. Andrews, dar relaţia lor, care a început în 2003, a fost întreruptă de o scurtă despărţire în anul 2007. William, fiul cel mare al prinţesei Diana, decedată în 1997, şi Kate Middleton s-au logodit în luna octombrie 2010, cu ocazia unei vacanţe private pe care au petrecut-o în Kenya.

Căsătoria lui Kate Middleton cu prinţul William va avea loc la 30 de ani de la somptuoasa căsătorie dintre prinţul Charles şi prinţesa Diana, celebrată în 1981, la Catedrala Saint-Paul din Londra. Cuplul a divorţat în 1996, iar prinţesa Diana a murit în urma unui accident de automobil, la Paris, în 1997. Ulterior, Charles s-a căsătorit cu Camilla, o veche prietenă a sa.

Conținutul website-ului www.mediafax.ro este destinat exclusiv informării și uzului dumneavoastră personal. Este interzisă republicarea conținutului acestui site în lipsa unui acord din partea MEDIAFAX. Pentru a obține acest acord, vă rugăm să ne contactați la adresa vanzari@mediafax.ro.

 

Preluarea fără cost a materialelor de presă (text, foto si/sau video), purtătoare de drepturi de proprietate intelectuală, este aprobată de către www.mediafax.ro doar în limita a 250 de semne. Spaţiile şi URL-ul/hyperlink-ul nu sunt luate în considerare în numerotarea semnelor. Preluarea de informaţii poate fi făcută numai în acord cu termenii agreaţi şi menţionaţi aici