GOOGLE şi-a schimbat din nou logo-ul pentru a le ura românilor ”Sărbători fericite”

GOOGLE România şi-a schimbat, joi, logoul, pentru a le ura românilor ”Sărbători fericite”, cu imaginea unei case într-un peisaj de iarnă, pe timp de noapte.

Urmărește
446 afișări
Imaginea articolului GOOGLE şi-a schimbat din nou logo-ul pentru a le ura românilor ”Sărbători fericite”

GOOGLE şi-a schimbat din nou logo-ul pentru a le ura românilor ”Sărbători fericite”

La fel ca şi în anii precedenţi, Google celebrează în stilul propriu sezonul sărbătorilor de iarnă şi încearcă să îi facă pe oameni să simtă spiritul Crăciunului.

După ce marţi, în ajunul Crăciunului, şi miercuri, de Crăciun, Google a postat primele două logouri gândite special pentru sărbătorile de iarnă din acest an, joi, în cea de-a doua zi de Crăciun, motorul de căutare prezintă un nou logo care ilustrează starea de bucurie specifică sărbătorilor de iarnă.

"Sărbători fericite din partea Google!" - aceasta este urarea postată pe prima pagină a motorului de căutare Google, joi, în a doua zi de Crăciun.

Noul logo pare că este o felicitare de Crăciun, în partea de jos a acesteia fiind scris cuvântul "Google". Desenul mai cuprinde imaginea unei case într-un peisaj de iarnă, pe timp de noapte.

Crăciunul, una dintre cele mai mari sărbători ale creştinătăţii, celebrează de peste 2.000 de ani naşterea lui Iisus şi este prilej de a petrece în familie, lângă bradul împodobit, cu bucate tradiţionale, colinde şi daruri aşteptate atât de copii, cât şi de cei mari.

Primii creştini nu celebrau naşterea lui Iisus pe 25 decembrie, considerând că aceasta a avut loc în luna septembrie, odată cu Ros Hashana (sărbătoare din calendarul iudaic).

În anul 264, Saturnaliile au căzut pe 25 decembrie şi împăratul roman Aurelian a proclamat această dată "Natalis Solis Invicti", festivalul naşterii invincibilului Soare.

În anul 320, papa Iuliu I a specificat pentru prima dată oficial data naşterii lui Iisus ca fiind 25 decembrie.

Google îşi modifică frecvent logoul pentru a marca evenimente importante ale istoriei universale sau pentru a celebra mari personalităţi.

 

Conținutul website-ului www.mediafax.ro este destinat exclusiv informării și uzului dumneavoastră personal. Este interzisă republicarea conținutului acestui site în lipsa unui acord din partea MEDIAFAX. Pentru a obține acest acord, vă rugăm să ne contactați la adresa vanzari@mediafax.ro.

 

Preluarea fără cost a materialelor de presă (text, foto si/sau video), purtătoare de drepturi de proprietate intelectuală, este aprobată de către www.mediafax.ro doar în limita a 250 de semne. Spaţiile şi URL-ul/hyperlink-ul nu sunt luate în considerare în numerotarea semnelor. Preluarea de informaţii poate fi făcută numai în acord cu termenii agreaţi şi menţionaţi aici