Google şi-a schimbat logoul pentru a marca plasarea robotului Philae pe cometa Ciurimov-Gherasimenko

Motorul de căutare online Google şi-a schimbat, miercuri seară, logoul de pe pagina de pornire pentru a marca plasarea robotului european Philae pe nucleul cometei Ciurimov-Gherasimenko, care a reprezentat o premieră în istoria spaţială.

Urmărește
136 afișări
Imaginea articolului Google şi-a schimbat logoul pentru a marca plasarea robotului Philae pe cometa Ciurimov-Gherasimenko

Google şi-a schimbat logoul pentru a marca plasarea robotului Philae pe cometa Ciurimov-Gherasimenko

Noul logo conţine o imagine cu robotul Philae, plasată în locul celei de-a doua litere "O" a cuvântului Google. Totodată, logoul Google pare amplasat în spaţiul cosmic.

Google îşi schimbă logoul ocazional, pentru a serba un anumit eveniment major sau o personalitate care a influenţat lumea.

Robotul european Philae s-a plasat cu succes, miercuri, pe nucleul cometei Ciurimov-Gherasimenko, realizând astfel o premieră în istoria spaţială, a anunţat Agenţia Spaţială Europeană (ESA), citată de AFP.

"Am ajuns pe cometa Ciurimov-Gherasimenko. Suntem foarte fericiţi!", a declarat, miercuri, la câteva minute după ora 16.00 GMT (18.00 - ora României, n.r.) Andrea Accomazzo, directorul de zboruri spaţiale al misiunii Rosetta de la Centrul european pentru operaţiuni spaţiale (ESOC) din cadrul ESA, aflat în oraşul german Darmstadt. Misiunea spaţială Rosetta, din care face parte robotul-laborator Philae, constă în recoltarea unor eşantioane de pe această cometă, care vor fi ulterior analizate şi ar putea oferi o serie de informaţii interesante despre originea Sistemului Solar şi chiar despre modul în care a apărut viaţa pe Terra.

Ulterior, însă, Agenţia Spaţială Europeană a anunţat că robotul european Philae nu este bine ancorat pe nucleul Cometei Ciurimov-Gherasimenko. Astfel, echipa ESA va încerca reactivarea captatoarelor, pentru a se evita riscul desprinderii şi ajungerea în spaţiu, după cum relatează Reuters.

 

Conținutul website-ului www.mediafax.ro este destinat exclusiv informării și uzului dumneavoastră personal. Este interzisă republicarea conținutului acestui site în lipsa unui acord din partea MEDIAFAX. Pentru a obține acest acord, vă rugăm să ne contactați la adresa vanzari@mediafax.ro.

 

Preluarea fără cost a materialelor de presă (text, foto si/sau video), purtătoare de drepturi de proprietate intelectuală, este aprobată de către www.mediafax.ro doar în limita a 250 de semne. Spaţiile şi URL-ul/hyperlink-ul nu sunt luate în considerare în numerotarea semnelor. Preluarea de informaţii poate fi făcută numai în acord cu termenii agreaţi şi menţionaţi aici