Prima pagină » Cultură-Media » Google şi-a schimbat logoul pentru a marca startul probei săriturilor în apă de la Jocurile Olimpice

Google şi-a schimbat logoul pentru a marca startul probei săriturilor în apă de la Jocurile Olimpice

Google şi-a schimbat logoul şi duminică, pentru a marca debutul probelor de sărituri în apă la Olimpiada de la Londra, una dintre cele mai vechi categorii de sporturi de la Jocurile Olimpice moderne, introdusă chiar de la a treia ediţie, în 1904.
Google şi-a schimbat logoul pentru a marca startul probei săriturilor în apă de la Jocurile Olimpice

Logoul de pe pagina de start Google de duminică prezintă o sportivă pregătindu-se să sară în apă, într-un bazin pe fundul căruia apare scris numele motorului de căutare american.

Duminică are loc proba de sincron feminin, platforma de 3 metri, din categoria săriturilor în apă. Acestea au loc la Aquatics Centre, de la ora 17.00.

Pe parcursul Olimpiadei vor fi 8 probe de sărituri în apă, în cadrul cărora vor concura 136 de sportivi: – 3 metri trambulină, 3 metri trambulină sincron, 10 metri platformă, 10 metri platformă sincron, la secţiunile masculin şi feminin.

Jocurile Olimpice de Vară de la Londra s-au deschis pe 27 iulie şi se desfăşoară până pe 12 august.

Şi sâmbătă, Google a promovat una din probe – tirul cu arcul -, prima în cadrul căreia a fost înregistrat un nou record mondial la JO 2012.

Google îşi schimbă frecvent logoul pentru a marca evenimente importante şi a omagia personalităţi din diverse domenii.