Google şi-a schimbat logoul pentru a promova proba aruncării greutăţii la Jocurile Olimpice

Motorul de căutare online american Google şi-a schimbat, vineri, logoul pentru a promova proba aruncării greutăţii de la Jocurile Olimpice de la Londra, care debutează în aceeaşi zi, la categoria masculină.

Urmărește
142 afișări
Imaginea articolului Google şi-a schimbat logoul pentru a promova proba aruncării greutăţii la Jocurile Olimpice

Google şi-a schimbat logoul pentru a promova proba aruncării greutăţii la Jocurile Olimpice

Logoul Google prezintă un sportiv care se pregăteşte să arunce bila.

Greutatea este o bilă din metal cu un diametru între 110 şi 130 de milimetri, care cântăreşte 7,26 kilograme la bărbaţi şi 4 kilograme la femei. Atleţii o aruncă dintr-un cerc marcat pe teren, cu un diametru de 2,135 de metri, şi fără a purta mănuşi.

Primele evenimente asemănătoare sportului modern au avut loc încă din Evul Mediu, când soldaţii se întreceau în aruncarea ghiulelelor de tun. Primele competiţii de aruncare a greutăţii au avut loc la începutul secolului al 19-lea, în Scoţia, pentru ca din 1866 să se organizeze Campionatele Britanice de Amatori.

Aruncarea greutăţii face parte din probele de atletism de la Jocurile Olimpice moderne, încă de la prima ediţie a acestora, din 1896, la Atena, când a fost introdusă doar pentru bărbaţi, prima probă olimpică feminină având loc în 1948.

La Olimpiada de la Londra, vineri au loc atât calificările, cât şi finala la proba masculină, în competiţie fiind înscrişi 41 de atleţi, iar proba feminină are loc luni, fiind înscrise 33 de concurente, ambele evenimente desfăşurându-se pe Stadionul Olimpic.

Recordul olimpic la bărbaţi este de 22,47 de metri, înregistrat în 1988, la Seul, de Ulf Timmermann (Germania de Est), în timp ce la femei este de 22,41 metri şi îi aparţine Ilonei Slupianek, tot din Germania de Est, care l-a înregistrat în 1980, la Moscova.

Jocurile Olimpice de Vară de la Londra s-au deschis pe 27 iulie şi se desfăşoară până pe 12 august.

Google îşi schimbă frecvent logoul pentru a marca evenimente importante şi a omagia personalităţi din diverse domenii.

Conținutul website-ului www.mediafax.ro este destinat exclusiv informării și uzului dumneavoastră personal. Este interzisă republicarea conținutului acestui site în lipsa unui acord din partea MEDIAFAX. Pentru a obține acest acord, vă rugăm să ne contactați la adresa vanzari@mediafax.ro.

 

Preluarea fără cost a materialelor de presă (text, foto si/sau video), purtătoare de drepturi de proprietate intelectuală, este aprobată de către www.mediafax.ro doar în limita a 250 de semne. Spaţiile şi URL-ul/hyperlink-ul nu sunt luate în considerare în numerotarea semnelor. Preluarea de informaţii poate fi făcută numai în acord cu termenii agreaţi şi menţionaţi aici