Google, Washington Post şi New York Times propun un nou model de prezentare a ştirilor online

Google şi cotidianele americane Washington Post şi New York Times au dezvăluit un nou concept de prezentare a ştirilor online, numit Living stories, care este încă în faza de teste, şi care a fost prezentat drept un serviciu mai dinamic pentru cititori.

Urmărește
24 afișări
Imaginea articolului Google, Washington Post şi New York Times propun un nou model de prezentare a ştirilor online

Google, Washington Post şi New York Times propun un nou model de prezentare a ştirilor online

Scopul este "de a experimenta un format diferit pentru prezentarea ştirilor de pe internet", au explicat Neha Singh şi Josh Cohen, responsabili Google, într-un material publicat pe blogul oficial al companiei.

Serviciul Living stories grupează toate materialele publicate de un ziar despre un anume subiect. Astfel, materialele din New York Times despre războiul din Afghanistan sunt reunite pe o singură pagină, unde sunt propuse link-uri spre diferite articole, editoriale, fotografii şi conţinuturi video.

Pagina prezintă, de asemenea, un rezumat al principalelor evenimente, o cronologie, portrete şi link-uri către arhiva ziarului.

Utilizatorii pot alege un model de grupare a articolelor, în funcţie de importanţă sau în funcţie de dată.

Anunţul acestui experiment intervine într-un moment în care Google a fost criticat de mai mulţi reprezentanţi ai industriei presei, în principal de magnatul Rupert Murdoch, care conduce consorţiul News Corp., şi care a acuzat compania de internetprofită de conţinuturile publicate online de marile ziare, fără ca publisherii să primească venituri semnificative din publicitate.

Eric Schmidt, CEO al Google, a răspuns acestor acuzaţii, afirmând că Google lucrează "alături de publisheri pentru a-i ajuta să ajungă la un public cât mai numeros, să îşi fidelizeze cititorii şi să câştige cât mai mulţi bani".

Serviciul Living stories este în prezent găzduit de Google, dar va fi disponibil în curând şi pe site-urile Washington Post şi New York Times.

Conținutul website-ului www.mediafax.ro este destinat exclusiv informării și uzului dumneavoastră personal. Este interzisă republicarea conținutului acestui site în lipsa unui acord din partea MEDIAFAX. Pentru a obține acest acord, vă rugăm să ne contactați la adresa vanzari@mediafax.ro.

 

Preluarea fără cost a materialelor de presă (text, foto si/sau video), purtătoare de drepturi de proprietate intelectuală, este aprobată de către www.mediafax.ro doar în limita a 250 de semne. Spaţiile şi URL-ul/hyperlink-ul nu sunt luate în considerare în numerotarea semnelor. Preluarea de informaţii poate fi făcută numai în acord cu termenii agreaţi şi menţionaţi aici